המדריך המלא על כסאות העץ המעוצבים

כסאות עץ מעוצבים – אם יש רהיט המשרת קטנים וגדולים כאחד – הוא הכסא. הילדים מוצאים עצמם ישובים לאורך שעות היום על הכסא בבית הספר, הרופאים מטפלים במטופליהם בעת שהם יושבים על כסא נוח וגם נוסעי התחבורה הציבורית נהנים מהדרך על כסאות נוחים. אפשר לומר ללא ספק, כי הכסאות הם הרהיט המוביל ביותר כיום שניתן לראות בכל מקום! מה לא ניתן לראות בכל מקום? כסאות מעוצבים שתורמים רבות לחלל, ולא רק בהיבט הפונקציונאלי.

איך כסאות עץ מעוצבים יכולים לתרום לכם גם עיצובית?

הימים בהם ההסתכלות על כסאות הייתה פונקציונאלית בלבד, אינם עוד. גלגולו של כל רהיט החל ככזה שבא להעניק מענה לצורך מסוים, אך כיום ברור מעל לכל ספק כי תכלית אחת לא צריכה לבוא על אחרת וניתן ליהנות מהכסאות גם בכל הקשור לעיצוב החלל! כשמעצבי הכסאות ניגשים אל עץ לבניית רהיטים וכסאות, הם כבר לא חושבים רק על כסא חזק ופונקציונאלי, אלא ככזה שיוכל לעטוף את החלל בצבע, שיק וגוונים מחמיאים.

הכסאות מגיעים כיום בשלל צורות, שילובים וצבעים, כך שאין באמת צורך לשלב בחלל אלמנטים דקורטיבים, זאת מאחר והכסאות, שמראש הינם בעלי נוכחות אדירה, תורמים גם בהיבט הזה עם חזות ייחודית המשתנה בהתאם לצרכים, החלל בו הם משולבים והקו העיצובי הנוכח בחדר.

הגדירו לעצמכם: מה המטרה שלכם מהכסא?

מעבר לכך שכסאות עץ מעוצבים משדרגים את נראות החלל, הם גם משדרגים את איכות החיים של אלו היושבים עליהם. מובן כי איש לא יכול להעביר את יום העבודה שלו בעמידה וגם אף סועד לא היה רוצה להתארח במסעדה בעמידה. על כן, כשם שאתם משקיעים רבות בכל הקשור לחזות הכסאות והתאמתם אל החלל, חשוב גם לשלב את הכסא המתאים ביותר בהתאם לחלל בו הוא משתלב. כך לדוגמא, כסאות בר במסעדה מיועדים לישיבה קצרה יחסית, כך שמדובר על כסאות בסיסיים שהמעטפת העיצובית שלהם הינה השלטת.

במשרדים מנגד, מומלץ מאד לשים את הנוחות כמטרת העל, זאת מאחר ומדובר על כסאות המיועדים לישיבה ממושכת. ומה באשר לכסאות הבר? מדובר על כסאות גבוהים בגובה הבר, המיועדים לשילוב בבתי עסק וגם בבתים פרטיים בהם ישנו בר במטבח.

התאימו את הכסא אל הריהוט הקיים בחלל

המסע לכסא המושלם המשלב בין פונקציונאליות ובין עיצוב מרהיב, מתחיל עם עצים לבניה. אינכם צריכים לרכוש עץ גושני ולבנות את הכסא בעצמכם, אלא כשאתם מגיעים לשלב בו אתם בוחרים את הכסא שלכם, הרי שאתם זוכים לצפות בתוצר מוגמר שתוכלו לשלב בבית או בבית העסק. כל עוד החלל שלכם מעוצב ונותר לכם לשלב בו רק כסאות, עליכם לבחור בכסאות ההולמים את הטון העיצובי הנוכח כבר בחדר. שילוב שכזה יוכל לייצר אצכלם הרמוניה ייחודית והתכתבות בין כל הרהיטים בחדר. שלבו בין סוג החומר, הצבע והעיצוב והפכו את החלל לכזה שפועם בו ווייב ייחודי.

מאמרים נוספים