עיצוב הדירה החדשה – דירה חדשה היא ללא ספק אחד האתגרים הקשים ביותר לכל מעצב פנים. משום שצריך להתאים את העיצוב לדרישות התקציביות העומדות לרשותכם ולסגנון הדקורטיבי של הבניין החדש, כדאי לעשות עבודה מקדימה ולבחור את הפריטים המדויקים לכל חלל. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב את הדירה החדשה שלכם באופן קל ופשוט.

בחרו כיסאות מעוצבים והתאימו אותם לקונספט הדקורטיבי של הדירה

כיסאות וכורסאות מעוצבות מאפשרים לכם ליהנות מתוספת דקורטיבית נפלאה ומאופציה נהדרת לשדרג את הדירה החדשה שלכם – בעלות נמוכה. בעזרת התאמת הכיסאות לסגנון העיצובי של השולחן ולקונספט השולט בחלל החדר, ניתן לייצר תחושה מזמינה ואווירה נעימה, מבלי להיכנס להוצאות מיותרות או לשבור את מסגרת התקציב שלכם.

החליפו את התריסים של הדירה

תריסים נוטים לגלות באופן מהיר את ההיסטוריה של הדירה ונחשבים לקשים לתיקון ולניקוי. לכן, אחד הצעדים הראשונים שאתם חייבים לעשות בדירה החדשה שלכם הוא פשוט להחליף את התריסים הקיימים בתריסים חדשים. העניין נכון למרבית הדירות, אולם הוא בגדר המלצה של ממש עבור דירות שנרכשו באזור עם לחות גבוהה. התריסים של דירות למכירה בטבריה ושל דירות בערים נוספות אשר שוכנות בקרבת מקורות מים נמצאים באופן מסורתי במצב של בלאי מתקדם, וזאת עקב הקרבה לים.

העדיפו חיפויים חדשים לאריחי הרצפה

חיפויי רצפה איכותיים מהווים את אחד הדרכים הבטוחות לשדרג את המראה של הדירה החדשה שלכם. על ידי בחירה בחיפויי רצפה סינתטיים כדוגמת הפי. וי. סי או פרקטי הלמינציה הבהירים, ניתן להוסיף טאצ' עיצובי לכל חלל בעלות משתלמת במיוחד. גם אריחי הקרמיקה נחשבים לדרך נהדרת לשיפור חזות הדירה, אולם הם יקרים יותר באופן משמעותי מהאלטרנטיבות האחרות.

עיצוב הדירה החדשה – התאימו את הריהוט לגודל הדירה

הדבר החשוב ביותר בעיצוב של דירה חדשה, הוא התאמת  רהיטים לגודלה של הדירה. כדאי לבחור ברהיטים אשר ישתלבו באופן אינהרנטי בעיצוב של הדירה ולא ייקחו את מרבית הנפח העומד לרשותכם. הדבר הוא קריטי במיוחד באזור הצפון, משום שיש דירות למכירה בטבריה אשר נראות נפלא, אך זקוקות ליד של אומן בכל הנוגע לבחירת הרהיטים הנכונים לחללים השונים.

הוסיפו שולחנות ייחודיים ושידות בכל פינה

שולחנות קלאסיים נוטים להוסיף נופח של יוקרה בכל דירה חדשה ומהווים אפשרות ששווה לכם לשקול. הוספה של שולחנות קפה ושידות מעוצבות, מהוות פתרון פונקציונלי אשר מתאים באופן מושלם לצרכי האחסון של כל דירה חדשה. לכן, מומלץ לבחור בשולחנות המתאימים לכם ולערוך מדידות של ממש בטרם כל רכישה. כך תיהנו מתוספת מעוצבת שתשמש אתכם כל השנה ותקנה לדירה אווירה קסומה.

מאמרים נוספים