בחירת כסאות מעוצבים – אחרי לא מעט שנים החלטתם שעכשיו זה הזמן הנכון להשקיע בדירה שבה אתם חיים ולעצב אותה בצורה שונה לגמרי? אם כך, אין ספק שאתם צודקים וכדאי שתדעו שהיום יש לעולם העיצוב לא מעט אלמנטים מיוחדים להציע לכם. אין ספק שהחלל המרכזי בכל בית הוא הסלון, מה שמעורר את השאלה איך מעצבים בדיוק את סלון החלומות שלנו? עיצוב פנים סלון כולל התייחסות לאלמנטים שונים כמו הצבעים שיכולים להשתלב טוב יותר זה עם זה, כיווני האוויר וכניסת השמש שיכולה להשפיע על האווירה הכללית. בנוסף לכך, אין ספק שכאשר מדברים על עיצוב פנים סלון מדברים גם על האפשרות להוסיף כסאות שונים לחלל הבית ובמיוחד אם מדובר על חדר האוכל והמטבח. יש היום כיסאות מודרניים, יפים, נוחים ומעוצבים כך ששווה לכם להתעמק בנושא ולבחור בדיוק את הפריטים שיתאימו לכם.

 כיסאות נמוכים או כיסאות בר?

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות שבמטבחים רבים יש "אי", בין אם הוא נייח ובין אם הוא נייד. האי משמש במקרים מסוימים כמשטח עבודה ובמקרים אחרים כמקום לאחסון אך יש גם הרבה מאוד מקרים שבהם האי הוא גם שולחן האוכל שלנו. לכן עולה השאלה איזה כסאות מעוצבים יוכלו להתאים לאי וברוב המקרים התשובה לכך תהיה כסאות בר גבוהים. מצד שני, אם אתם כבר משקיעים וקונים כסאות מעוצבים לבית עדיף שתקנו לא רק כסאות בר לאי אלא גם כסאות נמוכים יותר שתוכלו לשים סביב שולחן האוכל הרגיל.

איך בוחרים את השילובים הנכונים?

כשמדברים על עיצוב פנים סלון, עיצוב מטבח ובחירת כסאות שונים אי אפשר שלא להתייחס לקשר שצריך להיות בין כל האלמנטים השונים. כלומר, בין אם אתם מחפשים כסאות שתוכלו להוסיף בחללי הבית השונים ובין אם אתם מעצבים עכשיו את כל הסלון מהתחלה, צריכה להיות זרימה בין האלמנטים. זה אומר שצריך לבחור לא רק את הצבעים שיתאימו זה לזה אלא גם את הטקסטורות ואת החומרים השונים שמהם יהיו עשויים הכיסאות ושאר החפצים. לכן כדאי להקדיש לבחירות הללו מחשבה ולראות כמה שיותר דוגמאות כי כך יהיה לכם קל יותר לבחור את מה שהכי מתאים לכם.

אנשי המקצוע שילוו אתכם לאורך הדרך

אם אתם מרגישים שאתם הולכים לאיבוד דווקא בגלל שיש כל כך הרבה אפשרויות של כסאות ואלמנטים אחרים שיכולים להתאים לסלון שלכם, כדאי שתדעו שאתם לא באמת לבד. תוכלו לפנות אל מעצבי פנים בחיפה או מעצבי פנים אחרים שזו בדיוק המומחיות שלהם ולבקש מהם עזרה בבחירת הרהיטים המתאימים לכם. אומנם זה נכון שיהיה עליכם לשלם לכל מעצבת פנים שתלווה אתכם בנושא הזה אך ברוב המקרים מדובר על השקעה נכונה. עיצוב הסלון והבית כולו זה לא מסוג אותם הדברים שעושים לעיתים קרובות ולכן, אם אתם כבר עושים זאת לא כדאי שתעשו זאת בצורה מקצועית? המקצועיות תגדיל את הסיכוי שאחר כך באמת תיהנו מהעיצוב לשנים רבות ולכן שווה להשקיע בכך.

מאמרים נוספים