ספה – כולנו אוהבים לחזור הביתה לאחר יום עבודה מתיש ולהבין שכעת מגיע הרגע הכי מהנה, הדבר שחיכיתם לו במשך כל היום – המפגש עם הספה. הספה בסלון היא המקום אליו שואפים אנשים רבים, היא ממוקמת בדיוק במקום הנכון  (מול הטלוויזיה) והתנאים אשר סובבים אותה הם האופטימליים ביותר. ישנו קשר הדוק בין מצב הספה בבית לבין המצב הסוציואקונומי של הדיירים .

את הספה אנו נקנה בדרך כלל באחת מרשתות השיווק הגדולות. היא תצוד את עיננו ותגרום לנו להתאהב בה במבט ראשון. ישנם כמה אלמנטים אשר לא ניתן לוותר עליהם כאשר קונים ספה, להלן רשימה של כמה מהם:

  • נוחות- מילת הקסם. כאשר אתם באים לקנות ספה הדבר הראשון שתרצו לגעת הוא איך זה מרגיש. אתם תתיישבו עליה, תרבצו עליה ותדמיינו שהיא אצלכם בסלון. יכול להיות שאפילו תירדמו ואז יעיר אתכם אחד המוכרים בחנות. הנוחות היא החלק בחשוב ביותר. ישנן ספות רכות או קשות, עם או בלי משענת ועם ריפודים שונים. רק אתם תוכלו לדעת מה הכי מתאים לכם ולכן לא מומלץ לקנות ספות דרך האינטרנט.
  • עיצוב – כן, גם זה חשוב מאוד. אם הסלון שלכם כבר מעוצב למשעי יתכן שתאלצו להתפשר ולהתאים את הספה לסלון, לרהיטים שבו ולצבע הקירות. העיצובים הם שונים מאוד, וכל דגם או חברה מביאים צורות שונות. לעיתים ספה יכולה להראות ממש ממש יפה אבל כאשר תנסו אותה תגלו שהיא לא ממש נוחה. כמובן שזה כבר שיקול שלכם, אך מוטב שלא לקנות ספה מעוצבת אשר לאף אחד לא יהיה נוח לשבת עליה.
  • מחיר – המחיר תלוי בתקציב שלכם. ישנן למשל ספות פינתיות במחירים שונים שיכולים להתחיל מכמה מאות שקלים וצפונה. לא תמיד מה שהכי יקר הוא בהכרח הכי טוב. לעיתים אפשר להסתפק בספה זולה יותר והרבה יותר נוחה.
  • תחזוקה – למרות שכיום ישנם חומרים מצוינים לניקוי ספות וריפודים לא לכול לאחד יש את הכוח להתחיל לנקות את הספה בסלון. ביחוד כאשר ישנם ילדים אשר כל תכליתם הוא ללכלך את הספה כמה שיותר בשאריות מזון וטושים.
  • מי גר בבית – חשוב לתכנן את קניית הספה על פי מי שעומד להשתמש בה. אם מדובר בזוג ללא ילדים אז ניתן להניח שהם יקנו ספה מעוצבת ולא זולה. כאשר מדובר במשפחה בדרך כלל הילדים הם אלו שישפעו על הבחירה. בכל מקרה כדאי לנסוע לקנות את הספה בצוותא ולא להחליט בשביל לכולם.

הספה שלכם בסלון

לאחר שרכשתם את הספה תוכלו לאבזר את הסלון שלכם גם בכורסאות מעוצבות ותוכלו להתרווח עליה בכל יום במשך שעות, לצפות בטלוויזיה ולפצח גרעינים. הספה היא הפריט הכי חשוב בסלון ובלעדיה הוא יאבד את ייעודו בחיים.  אין כל ספק שהתחרות בין המיטה לספה מעולם לא הייתה קשה יותר. ביננו, על מי אתם נרדמים מהר יותר?

מאמרים נוספים