ניקוי ספות עור ובדים מיוחדים

שמירה על הרהיטים בבית – ספות איכותיות ויפות הן פריט ריהוט של חובה בכל בית ודירה. הספות ממוקמות בסלון או בפינת המשפחה, כלומר במרכז העניינים של הבית, במקום שאליו מגיעים בני המשפחה וחברים כדי להעביר זמן משותף ביחד בשיחה, צפייה בטלוויזיה או שהייה משותפת. מכיוון שלאזור זה בבית יש חשיבות גבוהה מאד – יש גם חשיבות לשמירה על ניקיון שוטף וקבוע של הספות, ללא קשר לחומרי הגלם שמהם הן עשויות.

שמירה על הרהיטים בבית – איך מנקים ספות?

כיום ישנן כמה וכמה שיטות לניקוי ספות אבל ככל שמתקדמת תעשיית ייצור הסלונים והרהיטים מתפתח השימוש בחומרי גלם איכותיים – כך גם מתחדדת ההמלצה שלא לנקות ספות באופן עצמאי אלא על ידי מכשור מקצועי ואנשי מקצוע. מצד אחד – אפשר לרכוש תכשירי ניקוי הקיימים ברשתות השיווק ומיועדים לסילוק כתמים או לכלוך ואפשר גם להשתמש במעט מים וסבון או מטלית לחה. יחד עם זאת – אלה פעולות נקודתיות בלבד ואין בהן כדי לשוות לספות מראה חדש, מבריק ונקי של ממש.

מה ההבדל בניקוי ספות מעור או מבד?

לעור ולסוגים שונים של בדים יש תכונות שונות. יש בדים שלא מאפשרים חדירה של נוזלים דרכם (כמו במקרה של מים או משקה שנשפכו על הספה) ויש כאלה שכן. גם עור נחלק לקטגוריות שונות הנבדלות זו מזו במאפיינים של העור כחומר גלם או כתוצר מוגמר שממנו עשוי ריפוד הספות. ברוב המקרים העור לא מאפשר חלחול של נוזלים ולכן קל יותר לנקות אותו. יחד עם זאת – שימוש לא נכון בתכשירים עלול לפגום במראה של העור, ליצור כתמים שאי אפשר יהיה להסיר וכך הסלון כולו ייראה הרבה פחות טוב.

ניקוי ספות – רק על ידי אנשי מקצוע

כאשר מזמינים איש מקצוע שמתמחה בתחום של ניקוי ספות , כסאות משרד או כל סוג אחר של רהיט בבית, הוא כבר יידע בעצמו מאיזה סוג של חומר גלם עשויה הספה ואיך יהיה הכי נכון לנקות אותה ולשוות לה את המראה הנקי, היפה והמבריק. בדרך כלל הניקוי מתבצע בביתו של הלקוח, כך שאין מדובר בטרחה של הסעת הרהיטים למקום אחר. איש המקצוע יהיה בקיא בסוגים שונים של ספות ורהיטים ויידע בדיוק מה דרך הניקוי הנכונה לכל סוג של ריפוד מבלי, חלילה לגרום לו נזק. בסיום הניקוי הספות תיראנה כמו חדשות!

מאמרים נוספים