אתם יושבים? רגע לפני שאתם מחליפים את הכסא במשרד שלכם או רוכשים כסא למשרד החדש, חשוב שתעקבו אחר כמה טיפים חשובים ביותר לרכישה. כאשר מגיעים לשאלה איך בוחרים כסאות למשרד מגלים שזהו תהליך שונה מרכישה המיועדת לבית הפרטי שלכם, כאשר הדגש צריך להיות על כסאות זהים לכל העובדים, כסאות מיוחדים לצוות הניהולי וכמובן שכסאות המתאימים לישיבה ממושכת. אנחנו מבלים את רוב זמננו בישיבה על כסא לכן יש חשיבות עליונה לבחירה הטובה ביותר.

5 טיפים לבחירת הכסא המושלם למשרד:

1. כסא נוח ואיכותי

הדבר העיקרי והחשוב בבחירת הכסא, הוא נוחות, לפני הכל. תוודאו כי אכן הכסא נוח לישיבה ועשוי מחומרים איכותיים על מנת שישמש אתכם לטווח הארוך. חשוב מאוד להקפיד על מילוי איכותי של הכיסא, כיום ניתן למצוא כיסאות במילויים שונים כגון: גומי מוקצף, קצף פוליאוריטן ועוד. יש לבחור את האופציה העמידה ביותר מפני שחיקה וכן, את האופציה שמאפשרת את הנוחות המרבית בישיבה על הכיסא.

יש להקפיד על בחירת מושב כיסא איכותי, כמו שהמשענת תורמת לנוחות גם מושב הכיסא תורם לנוחות ולבריאות עמוד השדרה וכן לזרימת הדם. הגובה של המושב צריך להתכוונן בהתאם למי שיושב עליו. במידה והבחירה היא למען עובדים נוספים, חשוב לזכור שיש שוני בין כלל העובדים בפרופורציות ובגודל הגוף ועל כן, בחירת מושב מתכוונן בכיסאות משרדיים זה ללא ספק דבר חשוב.

 

2. הפרטים הקטנים

יש לשים דגש על משענות היד ומשענות הראש בכיסא משרדי. משענות יד רלוונטיות בכדי להקל על הלחץ על הזרועות והכתפיים בזמן עבודה. משענת ראש אמנם קיימת רק בכיסאות פרמיום, אך היא בהחלט חשובה שכן היא מאפשרת להרגעה בעמוד השדרה הצווארי.

הגלגלים של הכיסא נחשבים למקום הפגיע ביותר ועל כן, חשוב מאוד לבחור בכיסא המכיל גלגלים איכותיים המאפשרים ניידות של הכיסא ממקום למקום בצורה נוחה וקלה, ויכולים לשאת עליהם בצורה קלה וטובה את משקל העובד בעת ישיבה על הכיסא.

3. שילוב צבע הכסאות וצבע הרהיטים

אחת לכמה שנים נוהגים להחליף את הכסאות במשרד. מה שקורה הוא שהמון רהיטים לרבות שולחנות העבודה והארונות נותרים בחלל, כאשר הרהיט היחיד שמתחלף הוא הכסא. על כן, חשוב מאד לדאוג שהכסאות החדשים שיבחרו יתאימו לרהיט הנוכח בחלל. כך, אתם לא משדרגים את העובדים שלכם רק פונקציונאלית עם כסא נוח המתאים לעבודה ממושכת, אלא שהכסא תורם גם לנראות המשרד, בו העובדים שלכם עובדים לאורך שעות.

4. בחירה משותפת

במידה ואתם צריכים לבחור כסאות עבור העובדים שלכם, אתם כנראה ניצבים כעת בפני השאלה איך בוחרים כסאות למשרד שיעניקו לעובדים שלכם חוויית עבודה נוחה ומרווחת יותר? ובכן, ההמלצה שלנו היא להגיע אל חנות הכסאות עם כמה עובדים שלכם שיבחרו יחד אתכם את הכסאות. כך, ישנו קול המייצג את צוות העובדים שלכם שבאמצעותו תוכלו לבסס את הבחירה שלכם. חשוב לזכור כי אם יש דבר שלא ניתן להתפשר עליו במעמד החלפת הכסאות הוא הנוחות. חשוב שהכיסא החדש יתאים לשעות עבודות ממושכות, שהוא יעניק תמיכה ושהוא יהיה עשוי מחומרים איכותיים.

5. בצעו השוואת מחירים ורק תרוויחו

רגע לפני שאתם לוחצים ידיים עם נציגי המכירות, כדאי לבצע השוואת מחירים. חפשו תמיד אחר החברות שמציעות לכם מחירים שאינם גבוהים מדי או נמוכים מדי: כסא במחיר יקר מאד ישקף בעיקר חברה לא אמינה, ואילו מחיר נמוך מדי צריך להדליק לכם נורה אדומה בכל הקשור לאיכות הכסא. על כן, הדרך הטובה ביותר היא דרך האמצע הממוצעת: כך תבטיחו כי ביצעתם רכישה נוחה לעובדים שלכם!

בחירת כיסאות למשרד שלכם חייבת להתבצע בצורה הטובה ביותר וכן, חשוב מאוד לרכוש את הכיסאות רק במקום הידוע שמציע את הכיסאות האיכותיים ביותר מבחינת כל הפרמטרים וזאת בכדי שהעבודה במשרד תתבצע בצורה נוחה, טובה ויעילה ושהמשרד יאפשר לקהל שמגיע אליו להמתין במתחם ההמתנה בנוחות הראויה.

מאמרים נוספים