רגע לפני שקונים כסאות – איך בוחרים אותם?

בעוד ישנם רהיטים שלא ניתן לראות בכל מקום, ישנם גם הרהיטים שנמצאים כאורחי קבע גם במרחב הציבורי וגם במרחב הפרטי. האם יצא לכם להתארח פעם בבית של חברים או במשרד שאליו הגעתם לפגישה מבלי שראיתם כסאות? כנראה שלא. בכל חדר בבית ובכל חלל עבודה במשרד, יש יותר מכסא אחד המשרת גם את דיירי הבית, גם את צוות העובדים במקום העבודה וגם את האורחים המתחלפים. כעת, כשאתם רוצים להתחדש בכסאות חדשים לשילוב בשלל חללים, איך באמת בוחרים אותם?

מבחן הנוחות:

תכלית הכיסא היא להעניק לכם תמיכה ונוחות חסרות פשרות – גם לאורך יום העבודה שלכם וגם בעת שאתם יושבים סביב שולחן האוכל או בחדר העבודה בבית הפרטי שלכם. הדבר החשוב ביותר במעמד רכישת כסא או כסאות חדשים הוא מבחן הנוחות. כידוע, נוחות הינה סובייקטיבית – כך שמה שנוח לאחרים לא בהכרח יהיה נוח לכם וליהפך. לכן, רגע לפני שאתם רוכשים את הכסאות החדשים כדאי להתרווח עליהם, לנסות אותם, ורק לאחר מכן לבחור את הכסא שנמצא הנוח ביותר.

מבחן הנראות:

האם הנוחות שלכם צריכה לבוא על חשבון נראות הכסאות החדשים שלכם? בוודאי שלא. כיום, מטרת העל של רבים היא לשלב בין נוחות חסרת פשרות ובין חזות מרהיבה. לא רחוקים כלל הימים שהיה צריך להחליט מה חשוב יותר, אך כיום, הודות לשפע הרב והמודעות לכך שרבים דורשים בפונקציונאליות לצד עיצוב, מגון הפתרונות הזמינים לכם הינו רחב. ישנם דגמים רבים ומגוונים של כסאות מהרכבים שונים, צבעים שונים ועיצובים שונים, כך שתוכלו לבחור כסאות מעוצבים ונוחים בהתאם לטון העיצובי השלט בבית הפרטי שלכם או בבית העסק.

לאן הכיסא מיועד?

דבר נוסף שחשוב לכם לשאול את עצמכם הוא לאן הכסא מיועד. אם אתם מחפשים כסאות למשרד שלכם לחדרי עבודה, כדאי תמיד לבחור בכסאות המתאימים לישיבה ממושכת. ברוב המקרים, הכסאות העדיפים יהיו כסאות משרדיים המעניקים תמיכה מלאה ונוחות אידיאלית. מנגד, אם אתם בוחרים כסאות לפינת האוכל בבית שלכם, כדאי לבחור בכסאות המשדרים יותר חמימות וכאלו שניתן לשלב סביב שולחן גדול. לבחירתכם, כסאות בר גבוהים או כסאות נמוכים יותר בהתאם לסוג השולחן שיש ברשותכם. מתאימים את הפתרונות בהתאם לחלל בו ישתלבו הכסאות.

היכן רוכשים כסאות?

דבר חשוב לא פחות הוא לבחור חנות מובילה לרכוש בה את הכסאות. ההמלצה החמה תמיד היא לרכוש כסאות בחנות של כסאות, ממש כפי שאתם פונים אל חנות רהיטים המתמחה בארונות כשאתם רוצים לקנות ארונות הזזה. רכישת כסאות בחנות כסאות מובילה מעניקה לכם ראש שקט, שכן אתם יודעים שמדובר על חנות מתמחה שתחום ההתעסקות שלה הוא רק כסאות. כך, אתם עתידים לקבל שירות מקצועי המבוסס על ניסיון וידע רב שדרכו תקבלו את המענה המתאים ביותר לצורך שלכם.

מאמרים נוספים