הוויזואליות של המשרד שלכם ואופן העיצוב שלו משפיע באופן ניכר על כל אחד אשר נכנס אליו , לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים ואלו אשר עובדים במשרד זה. למעשה, ניתן לומר שחלל המשרד הוא סביבת עבודה והוא הכרטיס התדמיתי של העסק שלכם בפני לקוחות המשרד. אז כיצד תוכלו להפוך את המשרד שלכם לחלל מרשים ונוח? במאמר זה נגולל בפניכם את נוסחת הקסם בשלושה צעדים פשוטים.

הצעד הראשון – תכנון חכם של החלל

הצעד הראשון הוא החשוב ביותר, שכן בצעד זה תרשמו איפיון של משרדכם ובהתאם תתחילו לבנות את משרד החלומות שלכם ושל העובדים שלכם. בשלב זה תגיעו להחלטה לגבי אותו הריהוט המתאים ביותר למשרד, היכן תמקמו את אותו הריהוט בחלל המשרד, גווני הריהוט, חומרי הגלם שלו ופרטים חשובים נוספים. למשל, בחירת כסאות משרד לפינת העבודה שלכם, כסאות אורחים והמתנה לאזור ההמתנה של הלקוחות שלכם וכו'.

חשוב לקחת בחשבון האם מדובר על מרחב פתוח בו אתם קובעים פינות מוגדרות, כמו למשל פינת קבלה של לקוחות המשרד, פינת קפה ומאפה ופינת עבודה של יתר עובדי המשרד. כמובן לכל פינה בחלל העבודה תתאימו כיסאות ושאר פרטי ריהוט בהתאם לאופי אותה פינה. למשל , פינת הקפה תכלול כסאות בר בצבעי צהוב בננה או כל כסא אחר שיהפוך את המשרד למרשים יותר ויזואלית ויהפוך את פינת ההמתנה לפינה מפנקת. בפינה בה יושבים העובדים יש לדאוג לשולחן וכסאות אורתופדיים נוחים וכן הלאה. בעת בחירת ריהוט חשוב לוודא שהוא אכן נוח לישיבה ואיכותי דיו.

ישיבה נכונה מול המחשב

הצעד השני – פתרונות אחסון יעילים

פתרונות אחסון הם בגדר חובה בכל משרד. נכון להיום יש פתרונות אחסון חכמים שיאפשרו לכם סדר, ארגון ושמירה על האסתטיקה העיצובים סגנונית של המשרד. שכן, יש הבדל אם עובדי המשרד מגיעים אל משרד עמוס בפריטים או שהם מגיעים אל משרד אשר נראה צפוף ומלא בפריטים וזאת בהשוואה אל משרד המעוצב בסגנון מינימליסטי, נקי וברור. פתרונות אחסון יעילים יאפשרו לכם לנצל את חלל המשרד באופן אופטימלי. כאן ההמלצה היא להחליט על ספריה או מדפים מוגבהים תלויים.

שלב שלישי – בוחרים ריהוט וגוונים מתאימים

הגוונים אותם תבחרו למשרד שלכם יובילו במידה רבה לרושם הראשוני של כל אחד אשר נכנס אליו. נכון להיום יש אפשרות לבחור בצבעים המשדרים סולידיות, כלומר גוונים בהירים ואחידים שיובילו למראה נקי והייטקיסטי עכשווי או לחלופין ניתן להחליט על סגנון קצת יותר יצירתי וצעיר וזאת באמצעות צבעים נועזים יותר, כמו למשל כתום, צהוב, סגול, בורדו ועוד. 

בחירת הריהוט צריכה להיעשות תוך התחשב בגודל החלל ובריצוף בו בחרתם. נכון להיום, הרבה בעלי משרדים בוחרים באותו פרקט קוויק סטפ, אשר ידוע כפרקט איכותי עם מרקם נפלא ומגוון רחב של גוונים. פרקט זה מאפשר איזון וחמימות במשרד. כלומר, תוכלו לבחור בפרקט זה ובגוונים קצת יותר נועזים. השילוב המושלם.

דברים נוספים אותם יש לקחת בחשבון: שולחנות עם מגרות נסתרות למקלדת ולעכבר. תכנון מראש של פתחי החשמל הנחוצים במשרד. בחירת כסאות המתאימים לכל פינה, אם מדובר על כסאות אורחים והמתנה ואם מדובר על כסאות מנהלים וכסאות משרד בסגנונות עיצוב שונים. בהצלחה!

מאמרים נוספים