המקום בו אתם עובדים, חייב להראות טוב ולספק הרגשה טוב גם עבורכם ועבור העובדים שלכם וכמובן שעבור הלקוחות שמגיעים למקום. כיום, אין זה משנה מה מהותה של העבודה שנעשית במרחב – המקום בו עובדים חייב להיות נוח, נעים ומסודר. אבל כיצד בוחרים ריהוט משרדי ומעצבים את המקום בצורה נאה ונוחה? הנה מספר טיפים טובים:

תכנון ועיצוב

לפני שאתם מתחילים לפנות רהיטים ישנים/ להוציא כסאות משרד לא נוחים/ לפני שאתם רוכשים ריהוט כמו שולחנות, כסאות משרדיים, כורסאות, מערכות ישיבה וכדומה – חשוב לבצע תכנון נכון של המרחב:

ערכו רשימות מסודרות בקלסר שתקדישו לעיצוב, תוך שרטוט מקצועי של מרחב העבודה, עם מידות של כל חלל חדר או מחסן, כמו גם רישום של מרחבים מרכזיים. את המרחב חשוב למדוד כדי לדעת כיצד להתאים לו כסאות משרדיים, שולחנות, כסאות לחדרי המתנה, מערכות ישיבה נוחות בגודל מתאים ועוד. בכך תוכלו לקבל מושג לגבי מה אתם זקוקים לו, באיזה קונסטלציה, וממה כדאי להפטר.

יצירת מרחב עבודה יעיל

חשוב כי מרחב העבודה שלכם יהיה יעיל וכזה שהריהוט והציוד שבו יתאמו את הצרכים של העובדים ושל הלקוחות. לדוגמא: עבור שולחנות העבודה – בחרו כסאות נוחים אורתופדיים ובגובה המתאים לכול עובד ולסוג עבודתו. עבור פינת קפה – תוכלו לבחור כסאות בר תוך שילוב עם פינת ישיבה. עבור חדרי ישיבות – בצעו התאמה של שולחנות וכסאות למרחב ולמספר העובדים והמשתתפים בישיבות בדרך כלל.

התאמה לסוג העבודה

ריהוט משרדי יש להתאים לא רק למשרד, אלא גם למרחבי עבודה כמו חדרי ייצור, בתי אומנים, בתי קפה ואפילו למסעדות ומספרות וסלוני יופי. לדוגמא: עבור בית קפה, תצטרכו פינות ישיבה נעימות וגם כסאות בר עבור בר המשקאות החמים והקרים. לחלל עבודה של מעצבים – אפשר לבחור כסאות מעוצבים בסגנון האהוב עליכם שמשדר את הקונספט שמלווה את המותג או את היצירה שלכם.

נוחות

אחד האלמנטים שאסור להתפשר עליהם בזמן בחירת ריהוט למקום עבודה. נוחות בכול הנוגע לחפצים – היא מעל הכול! ואין זה משנה אם אתם מרהטים משרד רואי חשבון, עד לריהוט מכון יופי. בזמן שאתם מחפשים את הפריטים המתאימים לסביבה שלכם, שימו לב כי אתם בוחרים ריהוט איכותי, כזה שנוח לשבת ולהשתמש בו בהתאם למטרה שלו וכי הוא מתכתב בצורה נעימה עם סוג המרחב. לדוגמא: עבור שולחנות מחשב, יש לבחור כסאות מחשב מתכווננים באיכות טוב עם משענת ומושב אורתופדיים. בכך העובדים שלכם ירגישו בנוח בזמן העבודה.

לסיכום, בחירת רהיטים למקום העבודה, זה לא עניין של מה בכך ויש להקדיש זמן לבחירה. לכן יש לבחור במרכז שמכיל מגוון רחב של כסאות מסוגים שונים בגבהים שונים ובעיצובים מיוחדים ואטרקטיביים.

מאמרים נוספים