תקופה ארוכה בה המושבים של אולמות הקולנוע, התיאטרון והאודיטוריומים השונים ברחבי הארץ נשארו קרים והתמלאו באבק. כעת, כאשר עולם התרבות חזר לפעול באופן מלא לצד הפסקת ההגבלות השונות – הגיע הזמן לחדש את האודיטוריום שלכם ולהפוך אותו בקלות למפואר ונוח הרבה יותר, עבור הקהל שממלא את המושבים עד אפס מקום בכל פעם מחדש ומצפה ליהנות מיופי ייחודי ומישיבה נוחה. 

 

כסאות יוקרתיים בייבוא אישי  

אם בעבר הרחוק כיסאות העץ הם אלו אשר כבשו את האודיטריומים בארץ, היום כבר זה שונה לחלוטין. היום הדגש החשוב ביותר שמנהלי הרכש שמים לב אליו, לפני קניית הכיסאות לאודיטוריום, הוא העיצוב היוקרתי והייחודי אשר יספק חוויה יוצאת דופן עבור הקהל שמגיע למקום. 

היום בכל דבר אנשים מחפשים גם משהו ייחודי, שונה שמשאיר רושם טוב. כיום לכיסא יש משמעות הרבה יותר עצומה מבעבר, כי ישנה מודעות לאפשרויות הרבות של כיסאות יוקרתיים ונוחים במגוון עיצובים שונים. חשוב לזכור כי יש צורך ברכישת כמות גדולה כשמדובר בכיסאות לאודיטוריום, זאת כמובן על פי תוכנית מסודרת שעליה אתם מחליטים ויכולים בכך להגדיר מהו התקציב הנדרש עבור כך ומהם הכיסאות היעילים ביותר עבורכם לטווח הארוך.

היתרון של כסאות אודיטוריום ביבוא אישי, הוא שיש בידכם את האפשרות לבחור מוצר איכותי ויפה  אשר יענה על כל הצרכים של הקהלים השונים המגיעים לאודיטוריום. בנוסף, אתם מקבלים שירות חסכוני ויעיל יותר עבור הדרישה איתה אתם מגיעים אל תהליך הרכישה. 


התאמת הכיסאות לחלל האודיטוריום – איך עושים זאת? 

כל אולם או אודיטוריום יהיו לרוב שונים זה מזה ,לכן לא כל כיסא יתאים באופן מושלם לכל חלל, וזה הדבר הראשון שעליכם לבדוק כבר בהתחלה. תנסו לחשוב מה יהיה הכי מיוחד וישתלב הכי טוב עם חלל האודיטוריום מבחינה עיצובית, כך שיגרום לקהל החדש שיגיע בכל פעם, להתרשם מהיופי והעיצוב של המקום. 

קיים מגוון רחב של צבעים וסגנונות שונים של כיסאות לאודיטוריום, אם לקחת בחשבון את זה שהבחירה הסופית היא זו שתכריע גם על עיצוב האודיטוריום לשנים הקרובות, הדגש כאן על התאמת הכיסאות לחלל הוא חשוב ביותר. הקפידו על בחירה ייחודית וחכמה. 

 

לשבת שעות בנוחות עם ריפוד איכותי

אין דבר יותר מרגיז מלרכוש כרטיסים להצגה שחיכיתם לה כל כך, ולבסוף להגיע לאודיטוריום עם כיסאות ישנים ולא נוחים, ובלית ברירה לשבת בחוסר נוחות במשך כמה שעות טובות. הסבירות שתחזרו לאותו המקום להצגה נוספת, היא כנראה שואפת לאפס, וכמובן שלא באשמת ההצגה שגם ממנה כנראה שלא הצלחתם ליהנות עד הסוף.

תבינו כמה החשיבות של הנוחות כאן היא קריטית, והדבר אשר משפיע משמעותית על הנוחות הוא כמובן איכות הכיסאות שתבחרו. חלק עצום מהחוויה של הקהל בסופו של דבר (בעיקר לחלק גדול מאיתנו שנהנה מכאבי גב), הוא לשבת במשך כמה שעות ולא להאמין כמה נוח היה להם וכמה הריפוד הוא שמור, נקי ואיכותי. הריכוז שלהם יהיה 100% בכנס או בהצגה שמולם ולא בכסא הצפוף ולא נוח שהם זכו בו. 

 

ורגע לפני שאתם כבר מתחילים בחיפוש אחר הכיסא המושלם, חשוב שתבחרו קודם גם חברה שתוכל לספק עבורכם כיסאות איכותיים ונוחים, בעיצוב שיתאים לחלל האודיטוריום שלכם בצורה המושלמת ביותר. עדיין לא בטוחים מהו העיצוב המתאים ביותר? מוזמנים ליצור איתנו קשר – הצוות המקצועי של "מרכז הכסאות" ישמח לסייע לכם בכל דרך. 



מאמרים נוספים