בין הרהיטים היפים והמפנקים שכל אחד היה רוצה בחלל הבית או העסק, הוא כורסא מעוצבת שאפשר גם להיזרק עליה בנוחות בסוף היום. זהו כבר טרנד חוזר, מוצר שהיה נרכש, אופנתי ופופולארי והיום כמו באופנה – חוזר על עצמו. אז איך תבחרו את הכורסא המושלמת עבורכם? ומה חשוב שתבחנו רגע לפני הקנייה? 

 

נראות ואיכות 

בנוסף למראה הכורסא שעליה חלמתם בהתאמה מלאה לחלל העיצובי, בשביל שהיא אכן תהיה מושלמת הנוחות שלה היא החשובה ביותר. כורסא איכותית היא כזו שתשמש אתכם לטווח הארוך, ותוכלו להתרווח בה בנעימים בכל זמן ואולי אף לחטוף תנומה קצרה. 

ישנם כמה דגשים שיוכלו לסייע לכם בבדיקת האיכות של הכורסא: 

 

  • חומרי  הגלם – יש מגוון רחב של חומרים המשמשים לייצור כורסאות וגם לריפוד. החוכמה היא לבחור את מה שנוח לכם ויפה בעיניכם, אך גם לוודא כי זה אכן איכותי. אם הכורסא עשויה מעץ, אז לוודא את סוג העץ בכדי להימנע משחיקה מוקדמת. ובמידה והכורסא מרופדת בקטיפה או בד, לוודא כי החומר נעים לכם וניתן גם לניקוי על מנת לשמור על הכורסא היטב.
  • נוחות – אם כבר חיפשתם והשקעתם בכורסא שכל כך רציתם, תוודאו כי היא תהיה נוחה באופן מושלם. לא רק בשבילכם, תחשבו על האורחים אם בבית או בעסק שישבו עליה וירגישו לא בנוח. מבנה הכורסא צריך להיות תומך לגוף אם לישיבה או שכיבה, תלוי במטרה.

כורסא בהתאמה לעיצוב החלל

כיום יש מגוון של כורסאות בעיצובים שונים ומיוחדים, כל כורסא בגודל שונה ועיצוב אחר אם חדשני או וינטאג' ועוד. אם בעבר בחירת כורסא הייתה בהתאמה לספה ליד או לצבע מסוים על פיו הלכתם בעיצוב הבית, היום לכורסא חיים משלה, עיצוב ייחודי שתמיד מושך את העין ומשפיע משמעותית על עיצוב החלל אם בבית או בעסק.

בחירת הכורסא בעיצוב הנכון, יכולה להוסיף שלווה ומראה יוקרתי למקום. המון בעלי משרדים או חברות גדולות, מעצבים מחדש את החללים הגדולים ומוספים כורסאות בעיצוב ייחודי המשרה אווירה מודרנית ורגועה. בנוסף לטרדניות, כורסאות מעוצבים הפכו לרהיט פוטוגני ונחשק בכל בית עסק בעיקר בתחום האופנה. 

כורסא אחת בעיצוב נכון תוכל להוסיף לחלל מראה מרענן וחדש, זה לא המקום לפשרות, רהיט בעל אופי ותשומת לב רבה, שישמש אתכם שנים קדימה ומייצג את מי שאתם. 

אל תשארו מאחור – הגיע הזמן להתחדש בכורסאות מעוצבים לרענון האווירה בעסק שלכם או בבית. "מרכז הכסאות" מייבאים ומשווקים כורסאות בעיצובים שונים ומיוחדים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ובמחירים לכל כיס.

 

מוזמנים ליהנות ממגוון רחב של ריהוט מתחדש. הצוות המקצועי של "מרכז הכסאות" ישמח לעמוד לרשותכם בחיפוש אחר הכורסא שעליה תמיד חלמתם. 

מאמרים נוספים