התאמת כסאות מעוצבים – בכל בית עסק באשר הוא, חייב ויהיו כיסאות. לכיסאות, מעבר לשימוש הייעודי שלהם שהוא ישיבה, הם פרט עיצובי לכל דבר ועניין ויש לדעת כיצד לעצבם, היכן למקם אותם וכיצד להתאימם. הנחת הכיסא סתם בחלל או לצד השולחן אינה רעיון טוב מבחינה עיצובית אך בדיוק בשביל זה אנחנו מכינים את הכתבה הזו עבורכם ועל מנת שהכיסאות יקבלו מקום של כבוד בנכס המסחרי שלכם.

התאמת כסאות מעוצבים בנכס המסחרי שלכם

אם בעבר, כסאות היו פשוט כסאות ללא כל אלמנט עיצובי אלא מחשבה על אקט הישיבה עצמו, הרי שכיום פני הדברים השתנו וכסאות הפכו להיות פריט עיצובי לכל דבר ועניין. נוכל למצוא שלל סוגי כסאות כיום, בין היתר: כסאות מעוצבים, כסאות מנהלים, כסאות תלמיד, כסאות אורחים, כסאות אוכל ועוד ועוד.

כאשר חושבים על עיצוב מסחרי, יש לחשוב על כל העיצוב כולו ולא לגשת אל העיצוב בגישה של "נרכוש כסאות יפים וזה יעשה את העבודה" אלא יותר בגישה של מחשבה על כך הקו העיצובי והתאמת כל הפריטים אל הקו. אנחנו תמיד ממליצים לפנות אל עבר מעצבי הפנים ואלו, אשר למדו עיצוב, עוסקים בזה ביום יום ויודעים לחשוב על כל מכלולי העיצוב, הם יוכלו להעניק לכם את העיצוב הטוב ביותר וזה שיתאים לכל הדרישות והרצונות שלכם ובמיוחד לתקציב אשר העמדתם למשימה.

אז כיצד נתאים את הכיסאות בתוך נכסים מסחריים?

ובכן, התשובה לכך היא יחסית פשוטה כתשובה אך מורכבת מאוד מבחינה מעשית. ראשית, נחליט ונתקבע על קו עיצובי כולל, שנית נייצר המחשה לכיצד יראה העיצוב עצמו וברגע שנהייה מרוצים נחל בשלב היישום.

בין אם מדובר על מבנה מסחרי, מבנה ציבור או מבנה קהילתי, יש לחשוב מבעוד מועד ומראש על מה ייעודו של אותו נכס ומי עתיד להיכנס בדלתותיו ולשהות בו. באם מדובר על קהל צעיר, נרצה שהכסאות יתאימו באופייהם לקהל הצעיר ולא יהיו כסאות מנהלים שחורים משמימים ומאידך אם מדובר על קהל מבוגר, נרצה שהכסאות יהיו מעוצבים בהתאם לאופי קהל היעד וגם ישרתו את הקהל נכונה (כסאות עבור הגיל השלישי למשל צריכים להיות כסאות נוחים ורחבים).

טיפ מאיתנו, במידה ואתם מתכננים רכישת מספר רב של כסאות, פנו אל ספקי הכסאות ושאו ותנו לגבי המחיר שכן הנחת כמויות היא מקובלת וראוי ותקבלו אותה.

לסיכום, כאשר מתחילים תכנון עיצוב מסחרי בכל הקשור לכסאות, חשוב להבין מי קהל היעד אשר עתיד לעשות שימוש בכסאות. לאחר מכן, לחפש אחר כסאות מעוצבים מתאימים לנכס עצמו, לייעודו ולמי שעתיד לפקוד אותו. כיום, יש כסאות מעוצבים לכל מטרה ובכל תקציב ולכן אל תיכנעו והשקיעו מחשבה בכסאות העתידים להיות בנכס המסחרי שלכם. זכרו, הכסאות הם פריט עיצובי לכל דבר ועניין ולעיתים בנכס בו המון שולחנות, הם אלו אשר יעניקו את שבירת הקו העיצובי המתאימה והנכונה ביותר.

מאמרים נוספים