מי שרוכש פריטים שונים הביתה שהם גדולים או בעלי נפח גדול ואי אפשר להעביר אותם באמצעות הרכב הפרטי, מחפש חברת הובלות אשר יש ברשותה משאית קטנה או טנדר, אשר יתאימו להובלת הדברים הקטנים מהמפעל או מאולם התצוגה לביתו של הלקוח.

הובלה קטנה

הובלה קטנה מיועדת להוביל פריטים כמו ספה, שולחן, חפצים כבדים, שטיח וכו'. ברוב המקרים הלקוח מחפש דרך חברים או בני משפחה מידע על חברה לביצוע הובלה קטנה אשר מבצעת סוג זה של הובלות בסביבת המגורים של הלקוח והיא אמינה ומבצעת עבודה אחראית וראויה.

נהג המשאית להובלה קטנה מגיע במועד שתואם עימו ומעמיס את הציוד הנדרש כמו לדוגמה שש כסאות בר עבור המטבח או כל פריט אחר. הוא מאחסן את הפריטים השונים באופן בטוח, כך שלא יפלו בדרך ולא ייפגמו.

בהגעה ליעד העובדים מורידים מהמשאית את כסאות בר ומעלים אותם לדירה באמצעות המעלית, או אם מדובר בדירה בקומת קרקע, זה הרבה יותר קל.

משאית עם מנוף

לא אחת נוצרים מצבים בעת ביצוע הובלה של פריט אחד כמו לדוגמה ספה ארוכה, שהיא לא נכנסת במעלית ומאד קשה להעלות אותה במדרגות כיוון שהיא די כבדה וגם ארוכה וקשה מאד לסובב אותה בין גרמי המדרגות. לכן הנהג מציע להעלות פריט זה למעלה באמצעות מנוף, אשר ממוקם על המשאית. הספה מונחת על הרמפה ונקשרת כיאות. לאחר מכן מעלים אותה כלפי מעלה ומכניסים אותה לתוך הדירה דרך חלון המרפסת או הסלון. מדובר במהלך מהיר מאד, קל לביצוע ומועדף לאור העובדה שבכל דרך אחרת, הספה עלולה להיפגם.

כאשר מדובר בכמות גדולה של כסאות בר, מניחים גם אותן על הרמפה, קושרים היטב כל שהכיסאות לא יפלו ומעלים אותם לקומה הנכונה. בדרך קצרה זו תוך פרק זמן קצר הכיסאות כבר ממוקמים במקומם הטבעי ומוסיפים יופי רב לכל הדירה.

קיימים כמה סוגים של כיסאות בר וכל לקוח בוחר מתוך ההיצע הגדול את הכיסאות אשר נראים לו כטובים ביותר עבורו, אלו הבנויים מיחידה או משתי יחידות, בסיס ומשענת. היצע החומרים של חלק הישיבה הוא נרחב כמו פלסטיק, עץ, עור ועוד ורגלי הכיסאות קיימים באופציות מתכת, עץ, או פלסטיק, במבנה אשר מזכיר סולם או בצינור אחד ממתכת.

מתוך המבחר העצום, רוכשים את כמות הכיסאות המתאימה סביב השולחן או האי בגוונים זהים או בגוונים משתלבים היוצרים הרמוניה.

מאמרים נוספים