המשרד שלכם חייב להיות מקום נעים לעבודה כמו גם לעשיית עסקים וחתימה על עסקאות, קבלת לקוחות, ספקים ועוברי אורח. כיום, ישנו דגש על מתן תשומת לב בעיצוב, בעוד שגם המשרד שעוסק במקצוע הכי פחות סקסי, צריך לשדר הבנה סטיילינג, בעיצוב ונוחות מהולה בטום טעם – זאת עקב הרצון למשוך יותר לקוחות ועובדים למקום. אבל כיצד מחדשים ומעצבים את מרחב העבודה? הנה מספר טיפים טובים:

ניקוי וחידוש הרהיטים

אחד האלמנטים החשובים שיש במשרד הוא הריהוט. משרדים מקצועיים מכילים את כל הדרוש לשיא הנוחות כמו מערכות ישיבה, שטיחים, כורסאות וכסאות מחשב איכותיים, ארונות וארוניות, וכדומה. כדי לחדש את הרהיטים, בצעו ניקוי יסודי של החפצים כמו למשל ניקוי שטיחים איכותי, ניקוי ספות, ריפוד מחדש וכולי. חשוב לדעת שכיום, בשל מחיר נמוך של ריהוט ומערכות ישיבה – רבים בוחרים לקנות רהיטים חדשים. לכן נרחיב מעט על בחירת רהיטים למשרד.

כיצד בוחרים ריהוט משרדי?

בזמן בחירת הרהיטים יש לבחון את החללים ובמרחבים בהם תרצו להציב את הריהוט. שימו לב כי המידות של כל פריט שתבחרו מתאימות למרחב החדר, כך שניתן יהיה להציג כל פריט במרחב ולהתנהל סביבות בנוחות. לדוגמא: אם בחרתם כסאות לפינת הקפה, שימו לב כי הם מתאימים לגודל בו הם יוצבו כמו גם לשולחנות שילוו אותם. אם בחרתם שולחן ישיבות, שימו לב כי הכיסאות אינם מכבידים על ההנהלות במרחב. לשם כך יש לבחור מרכזי כסאות ושולחנות למשרדים שעוסקים בהתאמה של ריהוט אל מרחבי עבודה.

עיצוב

כעת יש לבחור את הפריטים בהתאמה לעיצוב ולקונספט שבחרתם עבור חלל העבודה. שימו לב כי הפריטים שאתם רוכשים וגם הפריטים הקיימים משתלבים יחדיו בהרמוניה. במידה ויש ניגוד גדול מידי בין הקיים לחדש – רצוי לבחור מערכות רהיטים שלמות עבור משרדים.

בכול מקרה, נסו להיעזר במעצבי פנים או לפחות בהשראה מעיצובים שונים – על מנת לבצע התאמות נכונות. הכניסו צבע לקירות, תלו תמונות טובות של פרוייקטים שביצעתם במהלך העבודה, הכניסו עציצים חיים למרחב וכלי טקסטיל כמו כריות פינה, שטיחים יפים, ושאר חפצים לייפוי המרחב.

פרקטיות

בחירת פריטים למקום העבודה חייבת להיות משלובת פרקטיות. לכן יש לבחור חפצים שיועילו לכם במרחב העבודה. כמו למשל בחירת שולחנות עבודה שיכולים להכיל את כל מה שאתם והעובדים זקוקים לו (כמו מחשב נייד, מדפסת, מעמד לניירת, מרכזייה וכדומה). בחנויות גדולות שמספקות ציוד וחפצים לחללי עבודה תוכלו למצוא חפצים נוחים ומעוצבים כמו גם פרקטיים ונוחים עבור עבודה. באמצעות מומחים לעיצוב המשרד, תוך קבלת השראה וביצעו בחירות נכונות ומתאימות לתקציב שלכם – אפשר לייצר מרחב עבודה נוח, פרודוקטיבי ומותאם אישית לצרכים שלכם ושל העובדים.

מאמרים נוספים