סוגי כסאות והתאמתם לחלל שבו הם נמצאים

כסאות דקורטיביים – תהליך עיצוב הבית הוא מבורך, אך טומן בחובו שימת לב לכל אלמנט בחלל על מנת ליצור בית מזמין ונעים, כזה שכיף להיות בו. אחד האלמנטים המרכזיים בעיצוב הבית הוא בחירת הכסאות, אותם ניתן לראות באזורים רבים בחלל הבית כמו – בפינת האוכל, בדלפק הבר במטבח,  בחדר העבודה, בחדרי ילדים, בחצר או במרפסת שמש, בפינת ישיבה קטנה בחדר השינה או בכל מקום אחר בבית. לכסאות יש שני אלמנטים חשובים, האחד הוא – ליצור נוחות בלתי מתפשרת בעת הישיבה עליהם וגם אלמנט עיצובי שהוא החשוב ביותר, הרי כסאות הם פריט דומיננטי המשפיע רבות על החלל בו הם נמצאים.

כסאות דקורטיבייים  בר לחלל המטבח

בבתים מודרניים הבנייה קצת השתנתה מהעבר ולרוב חלל המטבח והסלון חוברים יחד ומה שחוצץ בניהם הם כסאות בר והדלפק, כך שהכסאות הם בוטים לעין בחלל הסלון, לכן יש לעיצוב שלהם משמעות רבה. את כסאות הבר יש להתאים בקפידה לחלל הסלון והמטבח, כך שהם יתאימו בקפידה לעיצוב של שני החללים, אך חשוב שהכסאות יהיו נוחים על מנת לאפשר לבני המשפחה לסעוד בצורה נוחה ביותר.

כסאות לפינת אוכל

פינת האוכל בעיצובים המודרניים אך היא נמצאת בחלל הסלון במיקום דומיננטי, לכן הכסאות חייבות להתאים בקפידה לאופי חלל הסלון ולאפשר לסועדים לשבת עליהם בנוחות רבה. את העיצוב של הכסאות כדאי להתאים על פי קו העיצוב של הסלון לדוגמא – לחלל המעוצב בסגנון כפרי יתאימו כסאות מעץ מלא, בעוד לחלל בעל סגנון קלאסי מודרני, יתאים כסאות בעיצובים סולידיים ובגוונים נקיים יותר כדוגמת – גווני לבן, קרם, אפור, אופוויט וכך הלאה. כמובן שניתן לשלב על הכסאות ריפודים בגוונים שונים שיעשירו את המראה של הכסאות וגם יאפשרו לסועדים לשבת בצורה מיטבית.

כסאות למרפסת או לגינה פרטית

כסאות דקורטיביים תורמים רבות לנוחות הישיבה במרפסות ובגינות פרטיות. כיום, ניתן למצוא מגוון רב של עיצובים של ריהוט גן יוקרתי העשוי מחומרים העמידים לתנאי מזג האוויר. כמו כן, ניתן למצוא כסאות המגיעים כמעיין נדנדות, ערסלים, פופים ועוד מיני אפשרויות שונות שיקסימו לכם את הישיבה בבריזה הפתוחה.

כסאות לחדר עבודה

כסא לחדר עבודה חייב להיות בראש ובראשונה נוח, בעיקר אם אתם עובדים מהבית או יושבים על הכסא לעיתים קרובות. חשוב לרכוש כסא בעל ידיות מתכווננות, כסא עם תמיכה מלאה לגב התחתון, עם גלגלים ובכלל כסא שיאפשר לכם לשבת עליו בנוחות רבה, אך גם יתאים בקפידה לעיצוב חדר העבודה.

כסאות לחדרי ילדים

לחדרי ילדים ניתן למצוא כסאות המשלבים נוחות בלתי מתפשרת וגם צבעוניות שתתאים בקפידה לחלל חדרי ילדים. כמו כן, ניתן למצוא כסאות בגדלים שונים המתאימים לגילאים שונים שיאפשרו לילדים לשבת בנוחות רבה.

מאמרים נוספים