כאשר עוסקים בתהליך עיצוב של משרד קטן או משרד ביתי, יש להתחשב בגודל החלל (שלרוב הינו מצומצם וקטן) ובאמצעות ההתחשבות בפרמטר הגודל, להפיק מהמשרד את המקסימום – גם מהבחינה הפונקציונאלית וגם מבחינת העיצוב. אם תעשו זאת, בסופו של דבר תקבלו משרד מרהיב ביופיו – שלא רק אתם תהנו ממנו, אלא גם הלקוחות שיגיעו אליכם. המשיכו בקריאת המאמר ותקבלו מאיתנו מספר טיפים מנצחים לעיצוב המשרד שלכם.

סידור הניירת

המשרד שלכם צריך להיות מסודר ומאורגן כל הזמן. אם יש לכם ניירת שאיננה בשימוש יומיומי, תוכלו בהחלט לאחסן אותה בקלסרים שימוקמו בארון המשרדי שלכם. במידה ויש ניירת שאתם צריכים לפעילות השוטפת היומיומית שלכם, אז כן כדאי שהיא תהיה בהישג יד.

צבע

הכניסו קצת צבע לקירות המשרד שלכם. תוכלו לעשות זאת על ידי צביעת הקירות בצבעים עם גוון בהיר או שתוכלו לחילופין להשתמש בטפטים מוכנים. תוכלו למצוא טפטים מעוצבים במגוון של סגנונות ודוגמאות. בחרו לכם את הטפט שאהבתם ותוכלו להתקין אותו בעצמכם, ממש בקלות. אגב, הקפידו גם לבחור רהיטים עם צבעים בהירים כמו לבן, אפור, שמנת או אפילו צבע עץ טבעי. הצבעים הללו תורמים לתחושה קלילה בחלל ומעבר לכך, הם גם מסייעים בהגדלת החלל.

תאורה

הקפידו שתהיה תאורה מספיק חזקה במשרד שלכם. אתם הרי עובדים במשרד לפחות 8 שעות. לכן, אתם צריכים גם להקפיד על בחירת גופי התאורה המתאימים. תוכלו להשתמש בגופי תאורה מודרניים, כמו תאורת LED ובכך גם לתרום לעיצוב המשרד וגם להנות מעוצמת אור מספקת.

ריהוט

כאשר מדובר על משרד, יש צורך בריהוט כמו שולחן משרדי מעוצב וכמו כן כיסא משרדי שיהיה נוח ומעוצב. תוכלו לבחור שולחן משרדי העשוי מחומרים כמו עץ, מתכת או שילוב של שניהם. בדקו מה חשוב לכם בשולחן – האם הוא צריך לכלול מגירה או מגירות, האם ניתן לשלב לו סט תואם של מגירות שתוכלו לאחסן מתחת לשולחן. מבחינת הכיסא, תוכלו לבחור את זה שאהבתם מתוך מגוון של עיצובים, סגנונות וצבעים. העלויות עשויות להשתנות בהתאם לעיצוב הכיסא, החומרים מהם הוא עשוי, החברה המייצרת אותו וכו'. שימו לב, לפני שאתם רוכשים את הכיסא, בדקו כמה כיסאות שונים ולאחר מכן, החליטו על הכיסא המתאים לכם.

פרקט

העדיפו רצפת פרקט על פני אריחי רצפה סטנדרטיים או שטיחונים. הפרקט יוצר תחושה תחושה ביתית וחמימה. זאת לעומת שימוש בשטיחונים, שיוצרים מראה של עומס ומחנק.

מוצרי חשמל במשרד

העדיפו מחשב נייד ולא מחשב נייח. זאת משום שהמחשב הנייד הוא הרבה פחות מגושם ותופס מקום מהמחשב הנייח. עשו כך גם לגבי מכשירים משולבים. כלומר, העדיפו לרכוש מכשיר שהוא גם מדפסת, סורק, מכונת צילום ופקס מאשר לרכוש את כל המכשירים הללו בנפרד.

עיצוב המשרד

אל תשכחו גם להשקיע בפרטים הקטנים שיכולים לתרום משמעותית לעיצוב המשרד. התקינו וילונות, אביזרי דקורציה שונים וקשטו את המשרד עם מספר עציצים. כך תשמרו על מראה רענן ונעים.

שורה תחתונה

אם תיישמו את כל הטיפים שהוזכרו לעיל, אנחנו מבטיחים לכם שתוכלו לצור לעצמכם משרד מעוצב, שיהיה לכם כיף לעבוד בו. אם אתם מתקשים ביישום הטיפים, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע מתחום

מאמרים נוספים