כך תעניק לחצר חזות יוקרתית

כך תעניק לחצר חזות יוקרתית – קל מאד לזהות מרחוק דירה או בית הנחשבים ליוקרתיים. יש בהם עיצוב ומראה שאין במקומות אחרים ובדרך כלל יהיו אלה בולטים כלפי חוץ. לא רק החלק הפנימי שבו מתגוררים בני המשפחה יהיה מעוצב בסגנון מיוחד ומפואר אלא גם החלקים החיצוניים – מרפסת, גג, חצר או גינה וכאשר מדובר בבית פרטי עם חצר רחבת ידיים – אין ספק שאפשר לשלב בה לא מעט אלמנטים שיהפכו אותה ליוקרתית, מפוארת ומיוחדת במינה עבור בני המשפחה והאורחים. בניית בריכה ביתית היא אפשרות שהופכת לנפוצה יותר ויותר.

מי שמתגורר בבית יוקרתי לבטח יכול גם להרשות לעצמו התקנה של בריכת שחייה פרטית בחצר הבית. זו לא צריכה להיות בריכה מתנפחת קטנה אלא בריכה שמותקנת בתוך הקרקע ותכלול גם ציוד לניקוי בריכה על מנת לשמור עליה נקייה ונעימה לשהייה ושחייה. כיום אפשר להתקין בריכות העשויות מפיברגלס – ואלה בריכות איכותיות, חזקות ועמידות במיוחד. במקום להרחיק אל בריכה ציבורית שיהיו בה אנשים רבים – אפשר להתפנק בבריכה פרטית שרק בני המשפחה יכולים ורשאים לעשות בה שימוש.

איך הופכים את החצר ליוקרתית?

כאמור, מי שמעצב בית יוקרתי ישקיע בעיצוב פנימי וחיצוני כאחד. כאשר מחליטים להתקין בריכת שחייה גדולה ומיוחדת בחצר צריך לדאוג גם לסביבה שלה, לציוד הדרוש לה, למתקן של כיסוי חשמלי לבריכה עבור פרקי הזמן שבמהלכם אין היא בשימוש. הבריכה יכולה בקלות להפוך למוקד הבילוי של כל בני המשפחה וכאשר לידה יהיו שולחן, כיסאות, אזור למשחק ופרגולה להגנה מהשמש – אין ספק שגם בימים החמים של עונת הקיץ אפשר יהיה ליהנות בחצר ולהפוך אותה למקום של בילוי וכיף.

כיום כבר לא רואים את הבריכות המיושנות בחצרות של בתי היוקרה אלא את אלה המותקנות בחפיר בתוך הקרקע. אנשים שמתגוררים בבתים אלה לא מתפשרים על איכות הבריכה ועל רמת החיים שהבריכה תביא איתה. יש גם כאלה שבוחרים להעמיד קירוי סביב הבריכה ולהצטייד באמצעים המיועדים לחימום המים וכך הם יכולים ליהנות מהבריכה גם במהלך החורף. בריכת שחייה אישית שפעילה ומתאימה לשימוש 365 ימים בשנה היא שדרוג אמתי לאיכות ורמת החיים.

כך תעניק לחצר חזות יוקרתית – מה עוד הופך נכס ליוקרתי?

יש לא מעט סימנים לכך שנכס מסוים נחשב ליוקרתי ומפואר יותר מאחרים:

  • חומרי גלם – חומרי הגלם שמהם יהיה עשוי הנכס יהיו מיוחדים, יפים יותר ולעיתים כאלה שמיובאים או מיוצרים במיוחד. יהיה קל להבחין שלא רואים כאלה בכל מקום.
  • הגנה – על מנת שלא לנקר עיניים או לגרום משיכה לאנשים שלא אמורים להיכנס לשטח הבית – יוקף הבית או הנכס בחומה שלא תאפשר גישה מבחוץ. במקרים רבים תהיינה מצלמות אבטחה על מנת לשמור על שלומם של בני המשפחה שמתגוררים בבית.
  • אזורים או שכונות מסוימים – ברחבי הארץ יש לא מעט אזורים או שכונות שידועים בבתים היוקרתיים שלהם, אם בשל מגורים של ידוענים או של סגל דיפלומטי השוהה בארץ.

חשוב לדעת שעל מנת לעצב בית או דירה יוקרתיים כדאי מאד לפנות אל בעל מקצוע שיש לו ניסיון וידע רבים בתחום זה. אין מדובר במשימה רגילה של עיצוב פנים והכנסת כיסא בר סטנדרטי  אלא צריך את נקודת המבט הייחודית של מי שמבין איך אמור בית יוקרתי להיראות ולתת את הטיפים והעצות שלו לצורך כך. בשיתוף פעולה עם מי שכבר ביצע משימות כאלה אפשר יהיה למצוא בדיוק את האלמנטים שמתאימים לכל לקוח ולקוח וכך לעצב לכל אחד בדיוק את הבית שעליו הוא חולם.

מאמרים נוספים