הן רכות ונעימות, מקנות לנו מרחב פרטי משלנו, מאפשרות לנו להתרווח ואפילו לחטוף תנומה קלה – הכורסא שבסלון היא הפריט המושלם שמשלב בין דקורציה לסלון לבין פונקציונליות. מצד אחד היא נחשבת לרהיט דומיננטי שמכתיב את הקו העיצובי של מרחב הסלון ומהצד השני, הרי שהנוחיות שלנו בהחלט צריכה להיות מדורגת במקום הראשון.

 

שמירה על ריפוד הכורסא

במוצרים השונים המופיעים באתרנו, תוכלו למצוא ריפודים מבד וריפודים מעור. לכל סוג ריפוד נבקש להתייחס בנפרד, וזאת כדי להבטיח עבורכם מדריך מפורט ומדויק :

 

ריפוד בד – דבר אחד חשוב לומר והוא שריפודי בד על כל סוגיהם השונים, מחייבים מאתנו הקפדה קצת יותר יתרה לשמירה על ניקיונו של האריג. הבד נוהג לספוח אליו את הלכלוכים באופן די מהיר, ולפעמים מדובר בלכלוכים שומניים. אלו שוקעים אל הריפוד, ועלולים להתברר בהמשך ככתמים עקשניים.

יש לכם מגירה בשולחן שבסלון? במזנון? הניחו שם מגבונים לחים ליתר ביטחון. זהו הפתרון הפשוט ביותר, וגם כזה שימנע מכם את הצורך וההוצאה בהמשך להביא איש מקצוע המתמחה בניקוי ספות. ברגע שבו אתם מבחינים ששאריות מזון נפלו על הריפוד, העבירו מגבון לח במהרה וכבר בפעולה פשוטה זו, מנעתם את היתכנותו של כתם עקשן במיוחד.

בנוסף, שאיבת אבק מהריפוד אחת לשבוע – אנחנו יודעים שזוהי בהחלט מטלה, אך היא תאפשר לכם לשמר את הריפוד לאורך שנים ארוכות וטובות. האבק הרב שנישא באוויר שוקע לאט ומוצא את דרכו אל עבר הכורסה.

בהליך הדרגתי האבק שוקע באריג ועלול להקנות לריפוד מראה מעט דהוי. בנוסף לכך, הבגדים שלנו ובעיקר בגדים שאיתם היינו במקום העבודה, מביאים עמם אבק נוסף שחודר אל הבד. שאיבת אבק שבועית, תאפשר לכם לשמר את המראה החדש והמרענן של הריפוד, ולשמר אותו לאורך שנים.

 

ריפוד עור מדובר בריפוד הרבה יותר קל לניקיון ודווקא בשל כך, ישנם מי שעושים טעויות משמעותיות שעלולות לפגום בו. זכרו שעור נחשב לחומר גלם רגיש במיוחד וטיפול שגוי עלול להפחית את האלסטיות שלו, ולהוביל להופעתם ההדרגתית של קרעים אשר יצריכו ריפוד מחדש. 

שימוש במגבון לח הוא למעשה האמצעי השימושי ביותר לניקוי ספות עור. עם זאת, חשוב לציין שיש להקפיד על שימוש במגבון ללא חומרי חיטוי או אלכוהול. אינכם יודעים בבירור אם העור יגיב לכך באופן לא רצוי, ואילו מגבון לח רגיל איננו מהווה כל איום.

בנוסף, ישנם חומרי ניקוי ייעודיים המאפשרים להסיר כתמים עקשניים מעור. עם זאת, חשוב לשים לב שחומר הניקוי הוא ייעודי לסוג הריפוד המדובר. ישנם חומרי ניקוי המיועדים לריפוד עור קלאסי, וישנם חומרי ניקוי המיועדים לעור זמש.

הקפידו שלא להבריש את הכתמים או לנסות להסירם עם סקוטש. העור הוא רגיש וגם אם נכון לעכשיו ההברשה והשפשוף הובילו להיווצרותם של סדקים מזעריים בעור, הרי שלטווח האורך הם עלולים להתגלות כקרעים גדולים שיצריכו את החלפתו של הריפוד.

 

במרכז הכסאות, אנו מזמינים אתכם ליהנות משפע של כורסאות בשלל סגנונות ועיצובים. מהרגע הראשון שבו תתייעצו עם המומחים שלנו, אנו נעשה את מרב המאמצים כדי להבטיח לכם רכישה בהתאמה לטעמכם האישי, אך גם כזו שתאפשר לכם להתאים את הכורסא למידות הסלון והמראה הכולל.

ואם כבר בחרתם בכורסא המושלמת ואתם רוצים לשמור עליה בצורה הכי טובה שיש, הרי שכאן נשמח להמשיך לסייע ולשים עבורכם את הדגש על היבט חשוב שיאפשר לכם ליהנות מן המוצר שלנו לאורך שנים ארוכות וטובות.

מאמרים נוספים