כמעט בכל המסעדות כיום, תוכלו לראות כיסאות בר לצד שולחנות גבוהים או לצד בר הנמצא במקום. לא רק שזה טרנד מוסיף לאווירה המודרנית והצעירה של המקום, לקוחות רבים אוהבים את האפשרות הזו של שינוי האווירה בתוך המסעדה. עם זאת, כמובן שזה תלוי בעיקר בבחירת הכיסאות שאתם עושים, כסאות בר אשר ישרתו את לקוחות המסעדה בצורה המושלמת.

 

למה דווקא כיסאות בר?

אפשר לומר שזה טרנד אשר מלווה כבר היינו כמה עשורים, אומנם זה באמת התחלה בפאבים וברים שונים, אבל מסעדות ובתי קפה עלו על הגל של הטרנד הגיאיר כבר די מזמן. ברוב הפעמים הלקוחות הם אלה שיחליטו אם זה באמת דבר נחמד, לשבת על הבר ולא בשולחן רגיל, ולכן תמיד בסיטואציה בה לקוחותינות שלך ובאווירה בעסק.

לא כל הטרנד מתאים זה בטוח, אם המסעדה שלך היא יותר על משפחות וקבוצות גדולות, סביר להניח שבר או אפילו שולחנות מוגנות לא יהיו יעילים מיוחדים. אבל במקרה בו המסעדה מתאימה לצעירים, משפחות וזוגות כאחד, אין ספק שצריך לשדרג את המקום ולהוסיף כמה כיסאות בר אשר יעשו עבורכם את העבודה. שביעות הרצון של הלקוחות שלך אחרי בילוי מסעדה, היא הדבר החשוב ביותר בסוף היום.

 

חומרי הגלם האיכותיים והנוחים ביותר

בהמשך לטובת הלקוח, אחרי שהבנתם כי כיסאות בר אכן יכולים לשדרג לכם את העסק, כעת השאלה החשובה היא – איך תבחרו את היפה והנוח ביותר? מגוון העיצובים והסוגים הוא רחב ולא נגמר, רוב הלקוחות יחזרו שוב ליהנות מהמסעדה לא רק בגלל השירות הנפלא, אלא כי במשך שעתיים הם ישבו על הבר והיה להם נוח! ומי לא ירצה ליהנות מחוויה של אוכל נהדר בנוחות יוצאת דופן.

קיימים מגוון דגמים שונים לכסאות בר אם זה מעור, עץ, פלסטיק, מתכת ועוד. החוכמה האמיתית היא לבחור את הדגם האיכותי ביותר, אשר יתאים גם לקו העיצוב של המסעדה שלכם וישתלב בצורה נכונה. מעבר לאיכות, חשוב לשים לב גם לבטיחות וכי הכיסאות עומדים בדרישות תו התקן.

4 טיפים לבחירת כיסא בר מושלם

רגע לפני הקנייה, יש כמה דברים חשובים שעליכם לדעת ובכך להבטיח השקעה בטוחה לטווח הארוך בקניית ריהוט לעסק.

  1. חלל המסעדה – בחירת כיסאות בר משתנה בהתאם לכל עסק, ישנם כמה פרמטרים המשפיעים משמעותית על בחירת הכיסאות, אם זה גודל המסעדה, אזורים חיצוניים, מסעדת יוקרה או דיינר וכדומה. רק ברגע שתדעו להציב מולכם את כל אותם נתונים, תוכלו לדעת בדיוק איזה סוג של כיסא בר אתם צריכים במסעדה, כך שיתאים גם לחלל וישתלב בצורה המדויקת ביותר.
  2. תקציב – כבר לפני שלב החיפוש והרכישה, מומלץ שתחליטו על תקציב מראש שאותו אתם עומדים להשקיע על כיסאות בר למסעדה שלכם. זה יסייע לכם בהתמקדות במוצר אותו אתם מחפשים מבלי להתפזר יותר מדי, תוכלו להיות בטוחים כי אתם קונים גם בהתאם לתקציב הקיים ולא חורגים ממנו.
  3. מדידות – אם יש משהו שחשוב שנזכור, הוא שלכסא אותו תבחרו, יוצמד שולחן אשר צריך להתאים אליו במידות באופן מדויק. מכאן שמומלץ כבר לפני שאתם ניגשים לחנות הרהיטים, לבצע מדידות ולוודא כי כיסאות הבר יתאימו באופן מספק ונוח לישיבה לצד אותו שולחן.
  4. ריפוד – בתוך כל אותם סוגים ודגמים של כיסאות בר, אם יש דבר שכדאי לשים עליו את הדגש לנוחות מרבית, הוא ריפוד איכותי ונעים. אומנם גם חומרים קשיחים כמו פלסטיק או עץ יכולים להתאים, זה משתנה על פי הצורך של העסק, אך אין ספק שריפוד טוב מוסיף אקסטרה נוחות בעת ישיבה על כסא.

בחירת כיסא בר מושלם עבור המסעדה, יכולה להיות יותר קלה משחשבתם, וזאת בלי להתפשר על נראות ועיצוב ברמה גבוהה. הקטלוג הרחב של "מרכז הכסאות" מביא לכם את כל הדגמים האיכותיים והיפים ביותר, ובזכות עזרה מהצוות המקצועי, תוכלו לבחור בקלות את כיסאות הבר הנוחים ביותר בהתאמה אישית למסעדה שלכם.

מאמרים נוספים