הובלת משרד היא משימה שעתידה להיות מורכבת אלא אם נערכתם לכך מבעוד מועד. על מנת שהמעבר יתנהל כראוי עליכם בראש ובראשונה לבחור בחברת הובלה מהמעלה הראשונה, כזו שיש לכם המלצות חמות אודותיה.

כל עוד הבחירה בחברת ההובלות בוצעה בקפידה וכל עוד אתם בטוחים כי לחברה בכלל ולמובילים בפרט יש את הניסיון הנדרש לביצוע הובלות משרד, אתם יכולים להיות רגועים.

קחו בחשבון כי הציוד המשרדי שלכם הוא יקר ערך ועליכם לשמור עליו למרות ואף על פי שאתם עוברים משרד. במאמר הבא נציג לכם את הדרכים היעילות בזכותם אתם יכולים לשמור על הציוד שלכם לאורך זמן ולמנוע ממנו להינזק במהלך ההובלה.

כך תשמרו על הציוד המשרדי שלכם :

כדי לצלוח את ההובלה אותה אתם מבצעים וכדי שתפסידו כמה שפחות ימי עבודה, עליכם לקחת בחשבון את טיב חברת ההובלה שבשרותיה אתם נעזרים. כדי לבחור חברה מקצועית עליכם בראש ובראשונה לברר אודות המובילים ולוודא כי הם מקצועיים מספיק כדי להוביל את הציוד שלכם לרבות הכיסאות, השולחנות וכיוצא בזאת. הובלת משרד חייבת להתבצע על ידי חברה מקצועית אחרת עדיף שלא לעבור משרד.

עיטוף כל הציוד

אם בין כל הציוד עליכם להעביר כסאות משרדיים, חשוב מאוד לדאוג לעיטוף. רבים פוסחים על עיטוף  כסאות משרד, אך חשוב להבין כי העיטוף הוא זה שישמור על הכיסאות במצבם הנוכחי והוא זה שימנע מהם שפשופים, מכות ולכלוך אשר מצטבר במהלך ההובלה. ריהוט משרדי בכללותו זקוק לעיטוף וכך גם הכיסאות ויתר הציוד אותו אתם מעבירים ממקום למקום. את עיטוף הציוד ניתן לבצע במספר דרכים וביניהם ניילון נצמד, נייר 'פצפצים', נייר משי ועוד. את ציוד העיטוף תביא חברת ההובלה, כך שלכם אין סיבה או צורך לרכוש ולעטוף בעצמכם את הציוד.

ביטוח נזקים

שימו לב כי ישנן לא מעט סכנות במהלך ההובלה כאשר עוברים משרד ועל כן הציוד שלכם עלול להינזק ולעיתים גם על ידי החברה המובילה והמקצועית ביותר. כל עוד אתם מודעים לעובדה שהציוד שלכם עלול להינזק כחלק בלתי נפרד מטעויות אנוש, הרי שנכון לוודא כי החברה שדרכה אתם מבצעים את ההובלה, מחזיקה בביטוח המכסה את הנזקים אשר עלולים להיגרם לכם. כל עוד החברה מחזיקה בביטוח, הרי שגם אם יגרם נזק לציוד שלכם, אתם מכוסים ותקבלו את מלוא ההחזר עבור הנזק – זאת בתנאי שקראתם ולמדתם את תנאי הפוליסה מבעוד מועד.

ניקיון מקצועי

 חשוב מאוד להבין מה אתם עושים כשאתם מנקים את הרהיטים. הרבה אנשים פשוט לוקחים סמרטוט, סבון ומים ומתחילים לנקות כי על פי מה שזה נראה, זה כאילו עובד, אבל בפועל פעולות פשוטות אלו יכולות לגרום נזק אדיר לרהיטים ולאיכותם והתוצאות נראות לעין בטווח הרחוק.

מה שצריך לעשות על מנת להימנע מבעיות אלו זה להבין בדיוק איך מטפלים בכל רהיט ורהיט. כיום, יש מאגרי מידע גדולים מאוד ברחבי האינטרנט וחיפוש קצר על החומר ממנו הוא עשוי ימצא לכם מידע איך לנקות אותו בצורה והחכמה ביותר. בנוסף, חשוב מאוד לא רק לנקות נכון אלא גם להשתמש בחומרים המתאימים. ישנם חומרים שמזיקים למשטחים מסוימים כמו למשל חומרים שגורמים לעץ לאבד את הצבע שלו או להתקלף וחומרים שיכולים להשאיר סימנים על סוגי בד שונים.

בסופו של דבר, הפתרון המומלץ ביותר עבור עסקים ומשרדים זה להיעזר בחברת ניקיון המתמחה בניקיון משרדים. חברות אלו מיומנות במשך שנים בביצוע ניקיון משרדים והם ידעו לשמור על הרהיטים במשרד שלכם בצורה הטובה ביותר.

הובלת כל הציוד אל המשרד החדש, דורשת בחירה נכונה של חברת הובלה, אחרת אתם עלולים לשלם מחיר יקר ולאבד ציוד יקר לרבות כסאות, מערכות מחשוב וכיוצא בזאת. כל עוד בחרתם במובילים מקצועיים אשר מובילים את ציוד המשרד במקצועיות וזהירות יתרה, הרי שאתם עושים את הדבר הנכון לכם ולציוד המשרד שעליו אתם רוצים לשמור מכל משמר ובצדק

מאמרים נוספים