עיצוב הבית או הגינה בריהוט חדש

עיצוב הבית – כבר מזמן מתחשק לכם לעצב את הבית מחדש ולא מצאתם את הזמן או העיתוי המתאים?  ומה עם הגינה שלכם, שגם היא נחשבת חלק מהבית, רק מחכה לכם בחוץ מדי יום, בשמש או בגשם. נגלה לכם סוד, העיתוי הנכון יקרה בדיוק כשתחליטו על כך. זה לא חייב לקרות עוד שנה, ואפילו לא עוד חודש. זה יכול לקרות עוד השבוע.

התחילו לחשוב איך וכיצד תרצו לעצב את ביתכם, החל מהפרטים הקטנים. תכננו היטב כיצד תרצו שביתכם יראה לאחר שיפוץ, וחישבו מה מפריע לכם וממה תרצו להיפטר. חשוב מאוד לגוון מדי כמה שנים, כדי ליצור אווירה של רעננות בבית, כזו שתפנק אתכם בריח של התחלה חדשה וחמימות משפחתית. ישנם אין ספור רעיונות מקוריים לעיצוב, בין אם זה לסלון, לחדרים או למטבח.

לבחור לריהוט עיניכם

הרהיטים בבית הם בין הדברים היותר חשובים, ואין לזלזל בהם. אם יש לכם רהיטים שבורים, חבל להחזיקם בבית. בעדות מסוימות אף אומרים שמשהו שבור מביא מזל רע. האמת, יש בזה הגיון, הרי שאם יש לכם רהיט שבור – מישהו עוד עלול להיפצע ממנו. ובפרט בסלון, שעוד מהכניסה מקבל את פני האורחים, ובו כדאי להשקיע בספות נוחות ועיצוב מיוחד, רצוי חדשני ואיכותי שיחזיק לאורך זמן.

הכי חשוב שהרהיטים יבחרו לשביעות רצונכם, ולא כי הייתה מבצע או הנחה. זה יכול להיות רעיון טוב מצד אחד, כי לחסוך כסף זה תמיד כדאי. אך מצד שני לפעמים אנו מוצאים עצמינו קונים רק בגלל המבצע, ולא באמת כי היינו מרוצים מהקנייה. לכן יש לשקול בקפידה בקניית הרהיטים, הרי שהם הולכים ללוות אתכם ואת ישבנכם במשך שנים. רוב המקומות גם יתנו לכם אפשרות לעצב את הרהיטים לרעות עיניכם. כך שתוכלו להתפרע. אם כי, יש להיזהר ולא להתפרע יותר מדי כדי שהבית לא יראה כמו מוזיאון. חשוב לשמור על ביתיות וחמימות. הרהיטים בחדרים צריכים להיבחר באהבה, מחומרי גלם איכותיים. שיצרו אווירה של נעימות ורצון להימצא בחדר, בכל שעות היום ולא רק כשהולכים לישון. יש כאלה שבוחרים שהמיטה והארון יהיו בצבעים תואמים כדי שהחלל בחדר יהיה בעיצוב הרמוני. ניתן גם להוסיף ספה לנוחות בחדר, ולא רק בסלון, כמובן אם יש מספיק מקום. כמובן שגם כסאות משרד הינו דבר שצריך להיבחר בקפידה שיהווה נוחות במקום העבודה.

עיצוב הבית
I

אוויר לנשימה בגינה

ולא נשכח את הגינה, שגם היא חשובה לא פחות. לא חסרות מגוון אפשרויות לעיצוב גינות. החל מהפרח הראשון שאותו שותלים ועד לרהיטים בעיצובים משגעים. מערכת ישיבה לגינה למשל, יכולה להיות אופציה מדהימה לגינתכם. המערכות ישיבה יכולות לבוא בשלל מידות שונות, כמובן בהתאם לגודל הגינה. בבחירת מערכת הישיבה, חשוב לוודא כי היא מיוצרת מחומרים עמידים כדי לעמוד בפני תנאי מזג האוויר אשר משתנה לאורך השנה, ועל מנת שיוכל להחזיק שנים. ביתכם כבר מחכה לעיצובו החדש, התחילו לפנטז ולממש!

מאמרים נוספים