אם בעבר לכיסאות לא היה ממש חשיבות במקום שבו הם הוצבו, כיום המצב הוא שונה לגמרי ויחד עם הקדמה והמודרניות לכיסאות יש חלק בלתי נפרד בתהליך עיצוב הבית והמשרד או המסעדה שהחלטתם לפתוח, האבחנה הטובה ביותר נמצאת בקולקציות מיוחדות שיוצאות מדי שנה ובהם כיסאות בשלל צורות וצבעים שאותם ניתן להתאים לחללים השונים, ניתן אף לראות במקומות שונים שהעיצוב אפילו מגיע על חשבון הנוחות שזה מפתיע.

כיסאות קונים בחנות לכיסאות

התופעה של כיסאות מעוצבים לחללים שונים נמצאת בעליה מתמדת בשנים האחרונות וכמו שאנו נוהגים לראות חנויות שטיחים וחנויות פרקטיים שממוקדות לפריט עיצובי אחד החלו גם לקום חנויות ממוקדות לכיסאות, כיסאות הם כבר לא פריט שולי שקונים על הדרך אלא מוצר בפני עצמו שרוכשים בקפידה תוך הפעלת מחשבה רבה.

איך מתאימים כיסאות לחללים השונים

ובכן לעצב ולהתאים פריטים אחד לשני מבחינת גודל צורות וצבעים זה מקצוע, קוראים לזה עיצוב פנים, ואם אינכם נמצאים במקצוע הזה זה לא אומר שאינכם יכולים לעצב, כל אחד יכול להשקיע מעט מחשבה ולקבע סגנון וצבעים שמתאימים לו וליצור חללים לטעמו, אך אם אין לכם זמן או דמיון מפותח שאפשר לסמוך עליו ההמלצה היא כן לשתף איש מקצוע מתחום העיצוב שיכווין וילווה אתכם בכל התהליך.

לפני שמעצבים בוחרים סגנון עיצוב

האומנם ברוב הבתים / עסקים ניתן לראות בברור שהסגנון המודרני והחדשני בולט אבל גם סגנונות שונים אוטנטיים ועדתיים זוכים ללא מעט תשומת לב עם חידושים בהשראתם, לפני שאתם מחלטים על הריהוט כדי לבחור סגנון מועדף ולרוץ איתו, אם אין לכם רעיונות מומלץ במקום להתרוצץ בין חנויות, לגלוש באתרים שונים באינטרנט שנותנים יעוץ הכוונה ודוגמאות שונים שעשויים לתת לכם כיוון עם מה להתחיל ואפילו איך לסיים.

האם קיים שוני בין ריהוט לעסק בין ריהוט לבית?

לא בהכרח, הדברים תלויים לרוב בשאלה איזו אווירה אתם רוצים ליצור? האם מדובר באווירה חמה ונעימה? או אווירה של רושם ויוקרה? כיום ניתן להתאים את אותם הרהיטים הנמצאים בעסק גם לבית ולהפך לדוגמה כיסאות בר שכבר מזמן הפכו סלב בבתים או ספות וכורסאות מעוצבות שמשמשות אזורי ישיבה במסעדות ועוד ועוד, החוכמה היא לדעת לשלב בין כל האלמנטים הנמצאים סביב יחד עם הדמיון שלכם וליצור את האווירה המתאימה עבורכם.

לסיכום

בין אם עברתם לדירה חדשה או פתחתם עסק חדש אתם בוודאי תפגשו את הפן העיצובי שבכם, עיצוב המקום הוא אתם וללא ספק האדם שיגיע אליכם ירגיש את מה שניסתם ליצור, לכן השקיעו מחשבה רבה בכדי לגרום קודם כל לכם אווירה נוחה ונעימה.

מאמרים נוספים