משפצים או מעצבים מחדש את סביבת המשרד? זה הזמן לדעת הכול על בחירת הכיסאות הנכונים לצורך עיצוב משרדים.

כסא משרדי, יותר מכל פריט ריהוט אחר לסביבת המשרד, חייב להיות מותאם גם לצרכי העבודה השוטפת וגם לנוחיותו ורווחתו של העובד/ת וזאת לנוכח העובדה שהכסא המשרדי מיועד לצורכי ישיבה ממושכת. כפועל יוצא מכך, יותר ויותר בעלי משרדים רוכשים לעובדיהם כסאות ארגונומיים המותאמים לסביבת העבודה המודרנית המתנהלת ברובה אל מול מחשב.

כיום, תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של כסאות ארגונומיים בעיצובים שונים היכולים להתאים לכל סביבת עבודה ובכל סגנון של עיצוב פנים למשרד. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות סוגי העיצוב הנפוצים ביותר לסביבת המשרדית וזאת בהתאם לסגנון העבודה השוטפת המנוהלת בשטח המשרד.

עיצוב משרדים OPEN SPACE

חלל עבודה OPEN SPACE הוא למעשה הגדרה כללית לכל חללי העבודה הפתוחים המייצרים סביבת עבודה דינמית בה ממוקמים מספר עובדים בחלל עבודה מרכזי אחד. עיצוב פנים משרדים OPEN SPACE שם דגש בין היתר על נוחיות העובד/ת בהתאם לסוג העבודה אותה הם נדרשים לבצע ובהתאם למספר העובדים בחלל הפתוח המשותף.

עיצוב משרדים יוקרתי

עיצוב פנים למשרד יוקרתי הינו הליך מקצועי המיושם בין היתר למשרדים בתחום עריכת דין, ראיית חשבון, נדל"ן, כספים (השקעות וכו') ועוד. עיצוב פנים זה שם דגש על מערכות ריהוט יוקרתיות המשתלבות בחלל בהתאם לגודלו ובהתאם לחלוקת שטחי העבודה בתוכו.

עיצוב משרד מודרני

עיצוב פנים משרד מודרני מיועד בין היתר למשרדים בהם מתקיימת עבודה יצרנית-יצירתית כגון: בתי סטודיו לעיצוב, משרדי פרסום, חברות אינטרנט וכדומה. עיצוב זה בא לידי ביטוי בשילוב חומרי גלם שונים כגון: מתכת, עץ, זכוכית ופלסטיק.

עיצוב משרדי היי-טק

עיצוב משרדי סטארט אפ או היי טק הם למעשה שילוב של כל סוגי העיצוב השונים המופיעים לעיל, החל מעיצוב חללי עבודה משותפים, דרך עיצוב משרדים יוקרתי לחדרי הישיבות ועד לעיצוב משרדים מודרניים בהם מושם דגש על שילוב חומרים.

התאמת פריטי ריהוט וכסאות משרדיים בהתאם לעיצוב המשרד

בחירת פריטי הריהוט השונים למשרדים המעוצבים השונים, מיושמת כיום במסגרת מה שמכונה: הליך התאמה אישית. הליך זה מאפשר למעצבי הפנים לבחון מגוון רחב של מערכות ריהוט למשרד בהתאם לגודל החלל הנדרש לעיצוב, אופי העבודה השוטפת בשטח המשרד, מספר העובדים בחלל העבודה המשותף, וכמובן, רווחת ונוחיות העובדים בכל הנוגע לשימוש היומיומי במערכות הריהוט השונים.

כסאות משרדיים המותאמים לסביבת העבודה המעוצבת משלבים בתוכם מגוון רחב של סוגי כסאות ארגונומיים המגיעים בגדלים ועיצובים שונים, כאשר בין יתר הפרמטרים לבחירת הכיסאות הנכונים למשרד תוכלו למצוא גם פתרונות ריפוד שונים הכוללים את כל סוגי הבד או העור האיכותיים ביותר. התאמה אישית ופונקציונאלית של הכיסאות המשרדיים, יבטיח גם לכם מענה עיצובי אופטימאלי לעיצוב החלל ושימת דגש מיוחדת על נוחיות ורווחת העובד.

מאמרים נוספים