רעיונות חדשניים לריהוט חדר ילדים

ריהוט לחדר ילדים – אם אתם בעיצומו של עיצוב חדר הילדים בבית, תגלו שישנם לא מעט אלמנטים שאפשר לשלב בחדר וגם סגנונות עיצוב שונים, שיוכלו להפוך את המרחב עצמו לכזה שהילדים יאהבו לבלות בו. אם אתם מתלבטים אילו וילונות לחדר ילדים לבחור, אילו רהיטים לשלב בו ובכלל – מה צריך להיות הקונספט העיצובי של החדר, הנה כמה רעיונות חדשניים לריהוט חדר ילדים, שיוכלו לעזור לכם:

רהיטים בסגנון עתיק/וינטאג'

הריהוט העתיק וגם הוינטאג' כבש בסערה את עולם העיצוב ואפשר למצוא אותו בכל מקום כמעט. למרות שזהו ריהוט כבד, לעיתים, הוא יכול להתאים לחדרי ילדים. היתרון בריהוט עתיק הוא שאפשר לשלב לצדו כל אלמנט שרוצים ובסגנון סגנון עיצובי. הריהוט העתיק, כמו גם ריהוט הוינטאג' הוא ניטרלי מאד, קלאסי מאד ויכול לשרת את הילדים גם בהמשך, בבגרותם. הוא אינו תלוי גיל, מקום או כל פרמטר אחר והוא נפלא הן לחדרי ילדות והן לחדרי ילדים. מעבר לכך הוא יוצר תחושה חמימה, ביתית, נעימה מאד בחדר והופך אותו לכזה שנעים לשהות בו.

פתרונות אחסון שונים

מכיוון שלחדר הילדים נטייה להפוך לחדר מבולגן ועמוס מאד בבית, כדאי לחפש רהיטים, שיכולים לשמש גם כפתרונות אחסון מצוינים. בין אם מקדישים לא מעט זמן להליך של עיצוב וילונות לחדר ילדים ובין אם לצביעת קירותיו, כדאי לתת מקום של כבוד גם לחיפוש אחר רהיטים שישמשו אתכם כפתרון אחסון. אפשר למצוא כיום מבחר נהדר של ארונות, שידות וגם קופסאות ותיבות יפות, שניתן לאחסן בהם פריטים שונים, המשמשים את הילדים. בעזרתם תוכלו אתם וגם הילדים לשמור על חדר מסודר, מאורגן ונקי.

רהיטים שמחלקים את החדר

אם חדר הילדים גדול מאד, אפשר לרכוש כוורת שתחלק את החדר לשני חללים. הדבר רלוונטי אם חדר הילדים אמור לשמש שני ילדים (או יותר) וגם, כאמור, כשהחדר גדול מאד ורוצים להפוך אותו לאינטימי הרבה יותר. כך מנצלים את הכוורת לפתרון של אחסון וגם לחלוקת החדר בצורה אסתטית ויפה. הכוורות מגיעות במידות שונות וגם בצבעים שונים והן משתלבות נהדר לצד רהיטים נוספים. הן מוצעות במחיר זול יחסית ואם רוצים אפשר אפילו לבנות אותן לבד.

חידוש רהיטים

לא תמיד מוכרחים לרכוש רהיטים חדשים לחדר. אפשר לשלב בין רהיטים קיימים לרהיטים חדשים. אם בכל זאת רוצים לעצב מחדש את החדר וליצור מראה אחר, חידוש רהיטים יכול להיות פתרון נהדר. כאשר בוחרים צבע לרהיט יש לקחת בחשבון אילו וילונות לחדר ילדים ואלמנטים נוספים מתוכננים להשתלב בחדר ובהתאם להחליט הן על צבע הרהיט ואפשר להוסיף גם כורסאות מעוצבות המחודש והן על התוספות שייקחו בו חלק. כך ניתן לקבל מראה חדש לגמרי וגם לחסוך לא מעט כסף. בעלי הידיים השמאליות יוכלו לפנות לבעלי מקצוע שיבצעו עבורם את חידוש ושיפוץ הרהיט.

מאמרים נוספים