עיצוב המשרד משפיע בצורה ישירה על סביבת העבודה ואיכות העבודה בו

תוספות ושדרוגים לעיצוב המשרד – עבור רובנו, סביבת העבודה שלנו היא ככל הנראה המרחב השני בחשיבותו בחיים, אחרי הבית שלנו. כאשר אנחנו אמונים על הקמה, תכנון ועיצוב של משרד, אנחנו צריכים לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר בכדי שהמשרד יהיה סביבת העבודה הנעימה ביותר ובכדי שיהיה אפשר להגיע בו לתוצאות הטובות ביותר. כיום כבר ברור לכל מי שמתעסק בתחום, שעיצוב המשרד ולמעשה העיצוב של סביבת העבודה, הם בעלי משמעות עצומה בהכתבה ובקביעה של איכות העבודה וביכולת של העובדים להגיע לתוצאות הטובות ביותר ולתפוקה הגבוהה ביותר. עקרונות אלה מיושמים כיום בחברות כמו גוגל, פייסבוק, אפל וענקיות הטכנולוגיה האחרות של עולמנו. אם גם אתם מבינים זאת, ורוצים לשדרג את המשרד שלכם כך שיהפוך להיות סביבת עבודה ברמה הגבוהה ביותר – נציג בפניכם חמש אפשרויות מעניינות.

5 דברים שתוכלו להוסיף למשרד שלכם ולשדרג אותו באמצעותם

  • דלפקי קבלה מעוצבים – דלפק הקבלה הוא אחד האלמנטים החשובים והמרכזיים במשרד שלכם. למעשה, מדובר בשער של המשרד שלכם, וברושם הראשוני הבסיסי ביותר שמקבל כל מי שנכנס אליו. לכן, כדאי תמיד להתאים דלפק קבלה איכותי ומעוצב למשרדכם – שיהיה מזמין מצד אחד, אך גם מקצועי ויוקרתי מאידך.
  • דלפק קבלה פתוח – כשאתם בוחרים דלפק קבלה עבור משרדכם, עליכם להחליט האם אתם מעוניינים בדלפק פתוח או שמא דווקא בדלפק סגור. לשתי האפשרויות יש יתרונות – הדלפק הסגור מסתיר את העבודה ומספק מראה חלק ומוסתר למי שמסתכל עליו. מאידך, אנחנו ממליצים דווקא על דלפק פתוח ולא מוסתר – הדבר יוצר רושם של פתיחות ושל חלל גדול יותר במשרד, ומהווה שדרוג לסביבת העבודה הפתוחה שלכם.
  • כיסאות מחשב איכותיים – בסביבה משרדית עובדים בישיבה, ולכן צריך להשקיע בישיבה ובאיכות הכיסאות שעליהם יושבים. כשאתם בוחרים ריהוט משרדי באופן כללי, וכיסאות מחשב ומנהלים באופן ספציפי – עשו את האיזון הנכון בין מחיר הוגן ברכישה של מספר כיסאות, מראה נעים שמשתלב בעיצוב הכללי של המשרד, ונוחות עבור העובדים שאמורים לשבת על הכיסאות לאורך יום עבודתם.
  • פינת ישיבה – מלבד כיסאות המחשב, כדאי תמיד להשקיע גם בספות וכורסאות המהוות פינות ישיבה והפסקה. יש ערך גדול במשרד שחושב גם על ההפסקה ועל נוחות העובדים שלו.
  • שולחנות עגולים – בשנים האחרונות מרחב העבודה הפתוח והמשותף, ה-open space – מקבל תשומת לב רבה בעיצוב משרדים רבים. דרך טובה להשיג מטרה זו היא באמצעות שולחנות עבודה עגולים, המיועדים למספר עובדים יחד במרחב משותף. אלה יכולים להיות מעוצבים ונוחים מאוד גם כשהם משותפים, ולספק מרחב נוח לכל אחד מבלי לוותר על השיתופיות.

עם התוספות הנכונות, המשרד שלכם ייראה וירגיש טוב יותר

אלה רק חמש אפשרויות בסיסיות לביצוע תוספות ושדרוגים לעיצוב המשרד שלכם , ולבחירת ריהוט משרדי, אך  ישנן עוד רבות, לפיכך מומלץ להתייעץ עם מי שמבין בתחום. כך, תוכלו לבחור כל פרט במשרד בצורה הנכונה ביותר, מדלפקי קבלה ועד כיסאות מנהלים.

מאמרים נוספים