ישנם סוגים רבים של כיסאות. יש כיסאות לפינת האוכל. יש כיסאות לפינת ישיבה בתוך הבית או בחצר. יש כיסאות לישיבה בתוך מסעדות. ישנם חומרים שונים של כיסאות: אלומיניום, פלסטיק, עץ. לכל אחד מהחומרים ממנו מייצרים כיסאות יש יתרונות וחסרונות. האם לקנות לבית כיסא ממתכת או כיסא מעץ? לשולחן האוכל עדיף לקנות כיסאות מעץ. לעומת זאת לפינת הישיבה במרפסת או בחצר, עדיף לקנות כיסאות ממתכת.

ישנם סוגים שונים של עצים לכיסאות.

אין סוג עץ אחיד ממנו מייצרים כיסאות. לכל סוג עץ יש יתרונות וחסרונות. יש  עצים המחזיקים יותר מעמד, ויש עצים שנשחקים יותר מהר. אולם- לא רק סוג העץ ייקבע האם הכיסא יהיה איכותי. בתחום של עבודות עץ, הגימור של הכיסאות ייקבעו האם הם יהיו חזקים ויציבים. האם כל הכיסא יהיה עשוי מעץ? ישנם כיסאות שרק רגלי הכיסא עשויים מעץ. נסקור את סוגי העצים המתאימים לכיסאות השונים.

כיסאות מעץ אלון.

אחד מהעצים הנפוצים ביותר עבור קרשים ובתוכם קרשי עצים, הוא עץ אלון. לא מומלץ לבנות כיסאות מעץ אלון עבור הגינה, משום שעץ אלון לא עמיד במים. לכן, מומלץ להזמין לשולחן הישיבה בסלון כיסאות מעץ אלון.

שלד עץ בוק.

עץ ה"בוק", הינו עץ קשה וחזק. אם רוצים כיסא חזק מאוד ועמיד, מומלץ לבנות כיסא מבוק. כאשר אתם מזמינים כיסאות לבר מעץ, מומלץ להזמין כיסאות מ"בוק". לעץ "בוק" יש צבע בסיסי מאוד. לכן מומלץ לצבוע את הכיסאות בגוון לפי בחירה.

מחפשים בסיס יוקרתי לכורסא בסלון? מומלץ לכם עץ טיק!

ישנם עצים שנותנים לרהיט מראה יוקרתי. אחד מהעצים הללו, הוא עץ "טיק". רהיטים יוקרתיים בסלון כמו מזנונים וספריות, עשויים מטיק. לכן, רגליים לכורסא העשויות מטיק- יוכלו לשדרג את מראה הכורסא.

רגלי כורסאות מעץ אגוז.

עץ נוסף ממנו מתאים לייצר רגלי כורסאות, הוא עץ אגוז. לרהיטים העשויים מעץ אגוז, יש מראה שונה ומיוחד. עץ האגוז, הינו עץ יוקרתי. לא כדאי לצבוע את רגלי הכורסא העשויות מעץ אגוז, אלא להשאירם בגוון הטבעי של העץ, ולצפות בלכה.

איזה עץ מתאים למשטח כתיבה עבור כיסא סטודנט?

כיסאות סטודנטים מתאפיינים במשטחי הכתיבה שעליהם. איזה עץ כדאי לבחור עבור משטח הכתיבה? לא כדאי להשקיע בעץ יוקרתי מדי. עצים מתאימים למשטח הכתיבה הם אלון או אורן. גם עץ ארז הינו עץ בסיסי ופשוט, ויכול להתאים לייצור משטח הכתיבה.

מאמרים נוספים