מרכז כיסאות היא חברה שמשווקת ומוכרת מגוון עשיר של ריהוט למסעדות, כסאות בר, כסאות משרד, כורסאות, כסאות סטודנט ועוד! חברתנו מציעה מגוון רחב של פתרונות מותאמים אישית לעסקים בתחומים רבים: החל ממסעדות, בתי מלון, בתי ספר, אוניברסיטאות, בתי קולנוע, פאבים ועוד. כל המוצרים באתר מיובאים במיוחד מחו"ל ממיטב היצרניות כדי שהלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מהאיכות הטובה ביותר ומחיסכון כספי.  

חשבתם פעם למה לרוב הכיסאות המשרדיים יש גלגלים?

כסאות על גלגלים נועדו לספק לאנשים שעובדים שעות ארוכות במשרד נגישות ונוחות רבה יותר. במקום לקום עשרות פעמים לשידה שנמצאת מימינכם, אפשר לנוע ולהתגלגל בקלות לעברה ולחזור לעמדה שלכם במהירות. בנוסף, יש יתרון נוסף לכיסאות על גלגלים וזה כל נושא התאמת הגובה של הכיסא וכן התאמת המשענת של הגב – כך העובדים יכולים לעבוד בדרך היעילה והנוחה ביותר עבורם, לעומת כיסאות רגילים, בהם אנחנו צריכים להתאים את עצמנו לכיסא, לרפד אותו עם כרית שיהיה נוח לישיבה ועוד מגוון פתרונות לא פרקטיים ושעלולים להזיק לבריאות הגב שלנו בעתיד.

בנוסף, אם אתם בעלי משרד או בית עם ריצוף פרקט – אתם בוודאי יודעים מה גרירה והזזת רהיטים עלולה לגרום: שריטות, מכות, סדקים, שברים…כל אלה ידועים כתוצרים מוכרים של גרירת רהיטים, במיוחד כשמדובר במשרדים עם הרבה עובדים ושיש הרבה יותר תנועה. כסאות עם גלגלים הם פתרון נהדר בשביל הבעיה הזו – בזכות הגלגלים שעשויים מחומרים ייחודיים, תוכלו להיות בטוחים שאתם מספקים לפרקטים את ההגנה המרבית. יחד עם זאת חשוב להדגיש שגם עם כסא על גלגלים חשוב לדעת כיצד לשמור על הפרקט שלנו (ותופתעו לגלות כמה זה פשוט!) עקבו אחר ההנחיות הבאות:

  • גלגלים לפרקטים – אם יש לכם פרקט במשרד או בבית, תדאגו לקנות כיסאות עם גלגלים רכים כמו גומי, אורטן וניאופרן. גלגלים קשים עשויים לשרוט את הרצפה והם יהיו אומנם התחלופה הזולה כיוון שהם עשויים מפלסטיק או ניילון קשיח אך בטווח הרחוק זה עלול לעלות לכם ביוקר.
  • תחזוקה נכונה – שמרו על הפרקטים שלכם נקיים מפסולת ולכלוך כדי שכל אלה לא יכנסו לגלגלים ויפגעו בכושר התנועה שלהם. בנוסף, אחת לכמה זמן מומלץ לבצע ניקוי יסודי רק לגלגלים.
  • שטיחים – אם יש לכם פרקט יוקרתי מעץ טבעי ואתם חוששים להסתכן, אתם תמיד יכולים לעצב את פינת העבודה או המשרד עם שטיחים שישמרו על הריצוף שלכם. זה גם יוכל לשדרג את מראה מקום ?

כיסאות עם גלגלים – פתרון מושלם גם לבית וגם למשרד!

בין אם אתם בעלי משרד שמחפשים לרהט את המשרד שלהם או שאתם פשוט צריכים כיסא גלגלים לפינת העבודה שלכם בבית, הגעתם למקום המושלם, מרכז הכסאות. אנחנו מזמינים אתכם לבחור מתוך המבחר הענק וליהנות מכיסאות איכותיים, אורטופדיים ובמחירים המשתלמים ביותר!  

מאמרים נוספים