איך לעצב את הגינה הביתית בצורה הטובה ביותר?

איך לעצב את הגינה הביתית – כאשר משוטטים בשכונה או אזור של מגורי יוקרה אי אפשר להוריד את העיניים מהבתים היפים, המעניינים ובעלי העיצוב הייחודי. אי אפשר לטעות כאשר מדובר בבתי יוקרה וגם דרך המראה החיצוני שלהם אפשר להבין שהושקעו לא מעט זמן, מחשבה וכסף בבחירה של כל אלמנט הקשור לעיצוב. מראה יוקרתי ומפואר לא שמור רק לחלקים הפנימיים של הבית וכיום אפשר לשלב חפצי נוי ופריטי ריהוט שמתאימים לעיצוב יוקרתי גם עבור החצר והחלקים החיצוניים של הווילה.

כיום ניתן להשיג מגוון רחב מאד של פריטי ריהוט עמידים שמיועדים להיות בשימוש בחצרות, מרפסות, גגות פתוחים או גינות. בשל כך אנשים שמתגוררים בווילות יוקרה לא מתפשרים ומקדישים את כל המשאבים הדרושים לעיצוב נכון של החלק החיצוני – הן על מנת שיתאים לרמת החיים שלהם והן שיהיה תואם לטעם וההעדפות האישיות של כל בני המשפחה. שולחן, כיסאות, שביל אבנים מיוחד, אמצעי תאורה צבעוניים או אפילו בריכת שחייה פרטית – כל אלה יכולים להפוך את המראה ליוקרי בדיוק כפי שרוצה בעל הבית.

למה צריך כיסאות מיוחדים בגינה?

כל מי שיש לו גינה פרטית שצמודה לבית שלו יודע שמדובר בפינת חמד שאפשר לבלות בה ברוב ימות השנה. כאשר משכילים לעצב אותה ולרכוש את כל הפריטים המתאימים לשם כך – היא תשרת נאמנה את כל מי שמתגורר בבית. בחירה של כיסאות, למשל, היא אחת הבחירות המהותיות שיש לבצע ועם ההיצע הקיים כיום – אין מדובר במשימה פשוטה כלל וכלל. לדוגמא – כסאות בר בחצר הם כיסאות השייכים לסוג שלא נהוג בדרך כלל לראות בגינה או בחצר. לכם הימצאותם תהיה מיוחדת ושונה מאד.

מי שבוחר בכיסאות בר עבור הגינה כנראה משלב אותם עם אלמנט נוסף, כמו בריכה פרטית. תחום בריכות השחייה לגינה ולחצר תופס תאוצה רבה בשנים האחרונות ואנשים רבים מעצבים את הגינה של הבית שלהם כך שאפשר גם להתקין בה בריכת שחייה אמתית שעשויה מפיברגלס. לצד הגינה אפשר להתקין בר ממש כמו שיש בבתי מלון והחצר כולה תקבל אווירה של נופש וחופש. אין ספק שבעונת הקיץ הבריכה תהיה מוקד הבילוי והפנאי של כל המשפחה.

איך לבחור לעצב את הגינה הביתית ואת הכיסאות לגינה?

כאשר מחליטים לרכוש כיסאות מיוחדים וייחודיים עבור הגינה של הבית כדאי לקחת בחשבון כמה פרמטרים ושיקולים:

  • מי אמור לעשות שימוש בכיסאות – האם יש צורך גם בכיסאות ילדים, או כיסאות נגישים עבור אנשים מבוגרים?
  • יש לשים לב לסוג הרצפה או הקרקע על מנת לבחור בכיסאות שלא יחליקו אלא יעמוד ישר ויציב.
  • התאמה עיצובית – המראה והדגם של הכיסאות צריך להתאים לאווירה הכללית של הגינה כולה על מנת שהכיסאות ישתלבו באופן מושלם עם שאר הפריטים שיש בגינה.
  • התאמה לגובה שולחן – ברוב המקרים שולחן וכיסאות שבוחרים למקם בגינה יהיו בשימוש גם לצורך אכילה או שתיה ולכן חשוב שאם בוחרים כיסאות בר, למשל, יהיה משטח או שולחן מוגבה שיתאים לשימוש בהם.

בחירה נכונה של כיסאות – החלטה לטווח ארוך!

כשבוחרים בכיסאות שאמורים להיות בשימוש בחלק החיצוני של הבית אפשר להיות בטוחים שהם עשויים מחומרי גלם חזקים שלא ייהרסו במידה וישררו תנאי מזג אוויר קיצוניים כמו רוחות חזקות, גשם זלעפות או בקיץ – קרינה ישירה וחמה של השמש הקופחת. הם יישארו עמידים ואפשר יהיה לעשות בהם שימוש ממושך. מומלץ לכסות אותם כאשר אין הם בשימוש ולהציב אותם מתחת לגגון או לפרגולה על מנת לשמור עליהם.

מאמרים נוספים