אנחנו נמצאים בעידן בו הקמת מסעדה או בית קפה, תלויים באופן משמעותי בעיצוב הפנים ובנראות הסופית. בעולם הדיגיטלי והמפותח של ימינו, הרשת החברתית היא זו שקובעת אם המסעדה שלכם טובה או לא, וזאת ברוב המקרים רק לאור העיצוב והיופי שבמוצרים. אז איך תדעו מהו העיצוב הטרנדי ביותר למסעדה? הגיע הזמן שתכירו את כל הרהיטים המובילים של השנה. 

 

מהם בוטים למסעדה? 

ברוב המקרים בהם תגיעו למסעדה, תרצו לשבת במקום הכי נוח שהוא בדרך כלל יכלול גם ספה. הבוטים הם הפתרון המושלם לכך ועבור כל משפחה או אפילו זוג, לישיבה נוחה, אינטימית ובעיצוב יוצא דופן. הבוטים הם סוג של כורסא ארוכה, אשר משתלבת בהתאמה מדויקת לחלל המסעדה ובדרך כלל בצמוד לקיר או ליד חלון.

הקונספט של הבוטים הגיע היישר מאמריקה, מהדיינרים של שנות ה-60', ובשנים האחרונות צבר תאוצה בעיצוב מסעדות יוקרה ברחבי הארץ  וניתן למצוא אותם גם בבתי קפה שונים.

חשיבות הנוחות לצד עיצוב מנצח 

הישיבה בבוטים מספקת ב-100% מהמקרים, נוחות מרבית לצד עיצוב ייחודי ומרהיב, זהו היתרון המשמעותי ביותר של הצבת בוטים במסעדות. ישנו מגוון רחב של סוגי בוטים שונים, זאת לצד חומרי גלם איכותיים אשר תורמים לישיבה נוחה, הסטטיסטיקה מוכיחה כי ללקוחות שלכם יהיה קשה לקום מהכורסא הנוחה לאחר סיום הארוחה (הגדלת מכירה עם קינוח?). 

הבחירה בבוטים לחלל המסעדה היא חכמה ביותר, לא רק שאתם נהנים מעיצוב יוקרתי וטרנדי במסעדה, הלקוחות שלכם יהנו במהלך כל הארוחה מישיבה נינוחה ונעימה. חשוב לשים דגש על מטרת השימוש בבוטים, אם זה בתוך החלל הפנימי של המסעדה או בחוץ, לוודא כי הגדלים מתאימים באופן מושלם לחלל המסעדה וכי הריפוד הוא אכן מאוד נוח ונעים. 

3 טיפים לקנייה חכמה ומשתלמת 

  1. איכות ומדידות – כבר לפני שאתם חושבים על אופן העיצוב ובוחרים בוטים למסעדה, תוודאו כי יש לכם את כל המידות המדויקות של השטח בו אתם רוצים להציב את הבוטים. ישנה חשיבות עיצובית רבה, לאופן ההתאמה של הבוט לצד קיר או חלון במסעדה שלכם. בעת רכישת בוטים למסעדה, צריך לזכור כי נצטרך כמה מאותו הסוג בו נבחר, לכן חשוב לוודא כי האיכות היא אכן גבוהה ,זאת על מנת שתוכלו לשמור על עיצוב הרהיטים אחיד לטווח הארוך. 
  2. התאמה עיצובית – לרגע בחירת הריהוט, תגיעו בדרך כלל לאחר שכבר נסגרתם על הקונספט של המסעדה שלכם ועל סגנון העיצוב, לכן חשוב שתמשיכו עם הקו איתו התחלתם, והתאימו כל רהיט בצורה המושלמת לעיצוב החלל במסעדה. מגוון הבוטים למסעדות הוא רחב, והעיצובים מתחדשים כל הזמן או אפילו יכולים להגיע בהתאמה אישית לבקשתכם. לכן אל תתפשרו על פחות ממה שיצור עבורכם את המראה העיצובי המושלם. 
  3. הגדרת תקציב – כאשר תסגרו על כמות הבוטים הנדרשת לעיצוב המסעדה, תגדירו מהו טווח המחירים בו אתם מוכנים לעמוד עבור רכישת הריהוט. תעשו חלוקה נכונה וחכמה של סדר העדיפויות, והשתדלו לא לחרוג מהתקציב אשר הוגדר. תקנו רק את הריהוט הדרוש ושתכננתם מלכתחילה לקנות, תוכלו לחסוך כך אלפי שקלים.

חברת "מרכז הכסאות", מתמחה כבר שנים בייבוא ושיווק של רהיטים וכיסאות למסעדות בכל רחבי הארץ. בזכות מקצועיות והקפדה על מוצרים באיכות הגבוהה ביותר, תוכלו ליהנות ממגוון בוטים למסעדות בעיצובים מיוחדים. יש סגנון עיצוב מסוים אותו אתם מחפשים? צרו איתנו קשר – הצוות המקצועי שלנו ישמח לסייע לכם כבר היום. 

מאמרים נוספים