שנת 2021 מתאפיינת בהתפתחות מודרנית, פריצה קדימה ובחתירה למצוינות – שלושת הערכים הללו באים לידי ביטוי גם במרחב המשרדי שלנו. אם אתם רגע לפני פתיחת משרד משרד חדש (מזל טוב!) ותוהים כיצד לבחור ריהוט משרדי, דלפק קבלה ואפילו כסאות משרד – אנחנו כאן בשבילכם עם כמה טיפים לבחירת ריהוט.

בין אם אתם מנהלים משרד קטן או גדול, הוא חייב להיות מעוצב נכון ולשדר את המסר השיווקי שאתם מעוניינים להעביר ללקוחות שלכם ולקולגות. הצעד הראשון בדרך להצלחה במקום החדש הוא, בחירת ריהוט למשרד.

.

4 טיפים לבחירת ריהוט למשרד:

 

1. שדרו את המותג שלכם

לא משנה אם אתם חברת הייטק, קליניקה רפואית או משרד עורכי דין – הרושם הראשוני הראשון מתקבל ברגע שפוסעים אל דלת המשרד שלכם, ועל כן, חשוב שהוא ישדר מיתוג חזק עם ריהוט משרדי התואם את ערכי החברה. צרו סביבה נעימה וחמימה, העניקו צביון אישי לחלקי המשרד השונים, צרו כתובות השראה על הקיר המעוצבות בטוב טעם והשקיעו במיתוג העסק כפי שהוא בא לידי ביטוי בחלקי היום יום הכי קטנים – משולחנות העבודה ועד לקלסר הקטן ביותר.

לא כדאי לפסוח על הנושא של איכות הרהיטים. רהיטים איכותיים למשרד משדרים נראות מסוימת, וגם את התחושה שאתם מכבדים את עצמכם ואת בית העסק. לקוחות וקולגות תמיד יעדיפו לדעת שהם ביחסי עבודה עם חברה או ארגון שיודעים "מה הם שווים".

2. אל תתפשרו על נוחות

נכון, כסאות בר נראים מאוד נוצצים ויפים, אך אל תתפשרו על נוחות בכל הנוגע למשרד שלכם ולעובדיו. כיום מוצעים בשוק מגוון רחב של כסאות משרדיים, שולחנות משרדיים או כסאות מנהלים שיכולים לשמש לכל מטרה ועם כל תקציב. אל תתפשרו על יופי תמורת נוחות ואל תתפשרו על מותג טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לאורך זמן וישמש אתכם ואת העובדים שלכם מספר שעות לא מבוטל בכל יום. שמרו על הגב של העובדים שלכם – הם יעריכו זאת מאוד ויגיעו לעבודה בשמחה!

3. שמרו על ממלכת השולחן

שולחנות כתיבה משרדיים הם אולי המקום בו אנו מבלים הכי הרבה שעות בכל יום. שולחן עבודה הוא הפינה האישית והפרטית של כל עובד, בו נמצא המחשב שלו, הניירות החשובים וכל עולמו העסקי. כיוון שכך, בחרו את השולחן שימלא את הפונקציות השונות שהעובד שלכם נדרש אליהם מדי יום וודאו כי אתם בוחרים שולחנות מחשב שישרתו את הצרכים הללו נאמנה. כך למשל, אם אתם מכהנים בראש משרד אדריכלים ומעסיקים שרטטים – עליכם לספק להם שולחן מתאים, רחב ונוח מספיק שיאפשר להם לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר.

4. קפה לפני הכל

ריהוט נוח ואיכותי זה חשוב, אך לא פחות חשוב זה לדאוג לפינת קפה מפנקת. אם המרחב מאפשר זאת, צרו פינת קפה וסביבה כסאות בר גבוהים ומעוצבים, השקיעו במכונת קפה איכותית וצרו אווירה חמימה במשרד – בקלות. לא רק שהעובדים שלכם יעריכו אתכם יותר ויהנו במקום עבודה שמכבד אותם, תשדרו אגב כך גם יוקרה ומעמד בקרב הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

השקיעו בריהוט איכותי, כזה שיחזיק מעמד לאורך שנים ויהיה יעיל ופונקציונלי, אל תתפשרו על איכות וודאו שהריהוט מותאם לכם אישית ולמה שאתם רוצים להעביר באווירה של המשרד.

אצלנו ב-"מרכז הכסאות" משווקים רהיטים שמיוצרים מחומרי גלם איכותיים. כלל חומרי הגלם שלנו נועדו להחזיק מעמד ולשמש אתכם לאורך שנים של שימוש משביע רצון. כמו כן תהליכי הייצור מתנהלים בצורה כזו שכל רהיט שאנחנו מייצרים יהיה עמיד ויחזיק מעמד למשך תקופת שימוש ממושכת.

תוכלו ליהנות באתר ממגוון רחב של מוצרים. עיצובים שונים וכיסאות במראות שונים. המגוון הרב הזה מאפשר לכל לקוח לאתר את הכיסא המוצלח והמתאים לצורך ולמטרה שלו. בעזרת הכיסאות ניתן לעצב את המשרד או את בית העסק ולהשיג מראה נהדר על פי טעמכם האישי.

מאמרים נוספים