כסאות בעיצוב משרד open space אך זקוקים להפרדות פנימיות וגם משרדים המעסיקים עובדים הזקוקים למשרדים וחללי עבודה תחומים, בוחרים בהתקנת מחיצות מודולריות ולא בכדי. המחיצות המודולריות בעלות יתרונות רבים מאוד ולכן הפכו להיות פופולריות ונכונות מכל הבחינות. בין יתרונות אלו נמצא את היותן גמישות ואת היכולת לשינוי בכל רגע נתון. שילוב נכון של מחיצות אלו וכיסאות המשרד, יכול לאפשר חלל עבודה פונקציונלי ומעוצב נכון וכזה שישרת נכונה את עובדי המשרד ובעלי העסק. על מנת להצליח לעצב נכונה, יש לתכנן את העיצוב מבעוד מועד ולהבין מראש את הצרכים, כך שהעיצוב החדש יענה על הצרכים הללו.

קצת על המחיצות

סקירה קצרה של מחיצות מודולריות היא הכרח למי שאינו מכיר את התחום ומעוניין לדעת כיצד יוכל לעצב את משרדו על הצד הטוב ביותר ובעלות משתלמת מבלי להיכנס להרפתקה כלכלית ארוכה. תפקידן של המחיצות הוא לחצוץ ולתחום חלל בתוך חלל גדול יותר, לייצר נישות ולענות על הצורך ליצירת חוצץ מכל סיבה שהיא. התקנת המחיצות המודולריות נחשבה לקלה יחסית ומאפשרת מענה לכל צורך באשר הוא. בעת הגיע הצורך או הרצון להתחדש בחלל שונה, ניתן לשנות את מיקום המחיצות בעלויות נמוכות יותר ובקלות רבה יותר.

קצת על כיסאות משרד

בעבר, כסאות משרדיים היו כיסאות זהים ובעיקר בצבע שחור. עם השנים ועם הביקוש למשרדים מעוצבים יותר לצד הבנת צרכי הגוף של העובדים, יוצרו ופותחו שלל כיסאות שונים, בעיצובים שונים ועבור צרכים שונים. כיום ניתן למצוא כיסאות בהתאמה לכמות שעות עבודה, משקל וגודל.

כאשר ניגשים לעיצוב עצמו, יש לתכנן זאת בקפידה והבנה מלאה לאיזו מטרה רוצים להגיע. במידה והמשרד גם מקבל לקוחות, יש לקחת זאת בחשבון ולהציב גם כיסאות אורחים לצד כיסאות העבודה של העובדים הקבועים. הטיפ הכי טוב שנוכל להעניק לכם על גבי שורות אלו הוא לשבת עם מעצב פנים מקצוען ולתכנן את העיצוב מראש ולקבל הדמיות של מראה סופי. אגב, כיום חברות רבות המייצרות ומתקינות מחיצות, עלות אולם תצוגה וכך יהיה אפשרי לראות את המחיצות באופן מוחשי.

לסיכום, כאשר מעצבים את החלל המשרדי, יש לחשוב הן על אופי החציצות והן על המראה הכללי. שילוב נכון של מחיצות, כיסאות ושלל פריטי המשרד כגון שולחנות, ציוד משרדי, דקורציה ועוד, תעניק מראה משרדי מעוצב ואחר. חשיבות העיצוב היא גבוהה הן עבור עובדי המשרד והן עבור הלקוחות.

.

מאמרים נוספים