בחירה של כסאות למשרד היא בחירה שחייבת להיות מודעת ברמה בריאותית לאיכות החיים שלכם, ושל העובדים שלכם. ריהוט איכותי משרדי שומר על הבריאות שלנו. כסאות משרד שהם אורטופדיים, ארגונומיים יכולים להפוך את תפוקת העבודה מכזו שאינה טובה, לכזו שהיא איכותית, ואף לתרום לתקשורת עם הסביבה.

לא תאמינו עד כמה כסאות למשרד איכותיים יכולים לשנות לכם את החיים.

כאן עובדים בכיף, עם כסאות איכותיים

אף אחד או אחת מאיתנו לא אוהבים לסבול מכאבים. אך האם אנחנו יודעים עד כמה הכאבים הללו משנים לנו את החיים? כנראה שלא.

כאשר אנחנו נכנסים למשרד, הדבר הראשון שאנחנו עושים עוד שניה לפני שאנחנו פותחים את המחשב או עוברים על הדואר זה לשבת על הכסא. אם הכסא לא נוח, לא מייצב בגוף שלנו את עמוד השדרה כראוי אי הנוחות בגוף מיד תהיה מורגשת. ואף תתגבר במהלך היום גם כשאנחנו כבר לא במשרד.

את אי הנוחות אנחנו נרגיש היטב בכאבים שטחיים באיזור העורף, המותניים, הגב. ולעיתים היא גם יכולה להתבטא בכאבי ראש, מתח וחוסר מצב רוח. חוסר מצב הרוח מגיע בשל כל הכאבים הללו, והוא משפיע על תפוקת העבודה ועל התקשורת עם הסביבה. וכך, כסאות שאינם איכותיים למעשה משפיעים לנו על כל אלמנט ואלמנט בחיים. מהרגע שהגענו למשרד, ועד לרגע שנגיע הביתה ובהמשך לכך.

לעומת זאת, כסאות אורטופדיים משולבים ארגונומיה ישנו לכם את החיים. ישיבה נוחה, יציבה, על מצע רך לגוף יביא לעבודה בתפוקה גבוהה יותר, לתקשורת נעימה יותר, ולסביבה טובה יותר. שיפור איכות החיים הוא למעשה שמירה על הבריאות ועל הבטיחות לפני הכל, וזה מה שכסא משרדי איכותי יעשה, ויכול לעשות.

בחירת כסא משרד ארגונומי – כך תעשו זאת נכון

לארגונומיה המשולבת בתוך סביבת העבודה יש תפקיד מהותי וחשוב. היא מייצרת סביבה נעימה יותר, מצב רוח טוב יותר. אפקטיביות טובה ועבודה בטוחה ובריאותית. השקעה בכסא משרדי איכותי היא השקעה נקיה בבית העסק שלכם, ובעובדים שלכם.

בחירה של כסא משרדי מתאים יכולה לבוא בארבעה פרמטרים שיש לשים עליהם את הדגש:

  • עומק הכסא ורוחבו – לרוחב ולעומק הכסא יש משמעות בהתאמה האישית למי שיושב על הכסא. הצמידו את הישבן אל המשענת, ובדקו רווח של 4 אצבעות בין קצה המושב לשוק. בדיקה זו תעניק לכם אינדיקציה על רוחבו ועומקו של הכסא.
  • גובהו של הכסא – כאשר אתם בוחנים כסאות רלוונטיים בדקו שאפשר לשנות את גובה הכסא לגובה מדויק. הקפידו בבדיקה שכפות הרגליים תהיינה באופן מלא על הרצפה. כסא גבוה מדי יעמיס על הברכיים ועל הגב. כסא נמוך מדי עלול ללחוץ על הישבן ולהפעיל גם לחץ על הגב התחתון.
  • הריפוד של הכסא – על ריפוד הכסא להיות מאד איכותי ומורכב מבד אוורירי שאינו אטום. לא ריפוד עור, לא ריפוד בעל סיבי ניילון חזקים לצורך עמידות. אלא סיבים רכים, נושמים, לצורך נוחות מיטבית ובד שאינו מזיע.
  • תמיכה בריאה לגב – כסאות אורתופדיים או ארגונומיים הם כסאות שלרוב תומכים תמיכה מלאה בגב. כל כסא משרדי חייב שתהיה לו משענת נוחה ותומכת. אך כאשר מדובר על כסאות ארגונומיים אלו יותר ממוקדים במקומות ספציפיים בגב. היות וכסאות משרד מצריכים ישיבה ממושכת וארוכה, כסאות שאינם ארגונומיים או אורתופדיים עלולים לגרום לנזקים בריאותיים קשים
    במקרה זה. תמיכה נכונה מעניקה זרימת דם טובה, לא מפעילה לחץ על עמוד השדרה ומשפרת את איכות החיים ברמה משמעותית וגבוהה.

בחירה בכסאות משרד איכותיים היא בחירה בחיים איכותיים ובריאים, על איכות ומקצועיות לא מתפשרים. חברה מקצועית וברמה גבוהה תדע להעניק לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר לצד בחירה מושכלת ומוקפדת בהתאמה אישית לצרכים שלכם.

מאמרים נוספים