אין דבר יותר מהנה, מלצאת אל הגינה או המרפסת הביתית בימי הקיץ והאביב הנעימים של ישראל ולהישטף בשמש חמה על כיסא נוח או לשבת למפגש חברי, במזג האוויר המרענן והקיצי. אך על מנת שתוכלו ליהנות מכך כראוי, ישנה חשיבות לריהוט הגינה שתבחרו ובעיקר לקניית הכיסאות שחייבים להיות איכותיים ולהתאים לתנאים בחוץ. איך בוחרים נכון? הבאנו לכם כאן את הטיפים המובילים ביותר לקנייה בטוחה. 

סגנון עיצוב מודרני או כפרי?

אם כבר יש לכם גינה או מרפסת בבית, לא תשקיעו בעיצוב מתאים וכזה שיצור אווירה נעימה ופסטורלית? אנחנו מקווים שלשם כך אתם פה. לא משנה באיזה גודל הגינה שלכם, עיצוב מדויק יהפוך אותה למקום המועדף עליכם בבית. על מנת לבחור ריהוט גינה, אתם צריכים תחילה לבחור קו עיצוב בהתאמה אישית לשטח והנראות של המרפסת והגינה שלכם. 

העיצובים מתחדשים ומשתנים כל הזמן, ישנו מגוון עצום של כסאות גינה וריהוט מיוחד בהתאמה לסגנונות העיצוב המודרניים של ימינו. השתדלו לשמור על קו עיצוב אחיד, שיתחבר לעיצוב הבית ולא יראה שונה לחלוטין בנוף. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני, נסו כיסאות העשויים מאלומיניום או פלסטיק, ואם הסגנון הכפרי יותר מאפיין אותם, נסו את כיסאות עץ או משלד אלומיניום. 

הדרך לבחירה נכונה ואיכותית 

רגע לפני שאתם ממהרים לחיפוש של שעות ברחבי האינטרנט, או נוסעים אל מרכזי ריהוט שונים, ישנם כמה פרמטרים חשובים שעליכם לבחון תחילה, עבור קנייה איכותית ובטוחה: 

  1. תקציב וכמות – מעבר לרכישת כיסאות למרפסת ולגינה, היינו ממליצים לכם תמיד לקבוע תקציב מראש על מנת להגיע עם מטרה ברור אל רגע הרכישה. זוהי הדרך היעילה ביותר לא לחרוג מהוצאה כספית, ולבחור במדויק את המוצר שאתם צריכים. בחירת כמות הכיסאות, תתבצע בהתאם למקום שיש לכם בשטח הגינה או בהתאמה לשולחן בגינה או במרפסת. 
  2. אופן השימוש – בחירת ריהוט גן ומרפסת, צריכה להתבצע בהתאם למספר שאלות. האם האזור הוא פתוח או מקורה? חשוף להמון שמש או רטיבות? עבור ארוחות או פינת קפה? זאת בשביל לדעת אילו חומרי גלם יתאימו לתנאים, בהם ריהוט החוץ יהיה. יש גם כיסאות לגינה, שהאיכות שלהם היא מספקת עבור כל תנאי מזג האוויר.
  3. איכות ועמידות – בהמשך לאופן בו תשתמשו בכיסאות, ישנה חשיבות לכיסאות העשויים מחומרי גלם איכותיים כמו אלומיניום, זהו חומר חזק מאוד שאינו נוטה להחליד, ולכן קל מאוד לתחזק ולשמר אותו. זאת מכיוון שזה משפיע אוטומטית על עמידות הכיסאות שתקנו. בעת רכישה ריהוט תמיד תחשבו לעוד כמה שנים קדימה, זוהי הוצאה לא זולה וחשוב שהיא תשמש אתכם לטווח הרחוק. 
  4. מדידות וניצול השטח –  ישנם שני תרחישים שונים שעלולים לקרות בעת עיצוב הגינה והמרפסת, הראשון הוא שיש לכם שטח גדול מאוד ואינכם יודעים כיצד לעצב ולמקם את הריהוט בצורה נכונה ויעילה, והשני הוא שהשטח קטן וכל מטר הוא קריטי. מדידות מדויקות זהו הפתרון האידיאלי, בשני המקרים התייעצו עם אנשי מקצוע מהתחום שיעזרו לכם לבחור ריהוט מתאים ותגיעו עם נתונים על מנת לבחור בהתאם לצורך שלכם. 
  5. בהתאמה לעסקים – ישנם עסקים רבים בעיקר מענף המזון, אשר הצורך שלהם בכיסאות גן ומרפסת למסעדה או לבית קפה גובר בעיקר בעונות החמות בישראל. ישנו מגוון עשיר של כסאות מתאימים, בקטגוריה של "מרכז הכסאות" תוכלו למצוא סוגים שונים בעיצובים מתחדשים. המבחר מתאים גם עבור חברות וארגונים, עם אזורים פתוחים ומרפסות. 

אל תחכו לרגע האחרון, אנחנו מתקרבים לימי הקיץ החמים והנעימים בצעדי ענק. אין כמו לפתוח את הבוקר עם קפה בגינה, לשבת עם המשפחה לארוחת ערב במרפסת במזג אוויר נעים או לצאת להפסקה בעבודה ולספוג קצת אנרגיות של שמש חמה. צריכים כיסאות למרפסת ולגינה? מוזמנים ליצור איתנו קשר עוד היום. 

מאמרים נוספים