זה כבר מזמן לא סוד שמקו העבודה שלנו הפך כבר מזמן להיות הבית השני וכאשר אנחנו מגיעים הביתה, אם נרצה או לא, העבודה חוזרת איתנו. העבודה משפיעה עלינו, כמו גם הריהוט בעבודה משפיע על מצב הרוח שלנו, על בריאותנו וכמובן על אפקטיביות העבודה.

לא כולם משייכים את מצב הרוח או כאבי הגב אל הריהוט המשרדי, אך יש לכך משמעות רבה בפן הפיזי, וגם המנטלי. לא תאמינו עד כמה המצב שלכם יכול להשתפר ואיכות החיים יכולה להיות טובה יותר אם הריהוט המשרדי ואפילו כסאות משרדיים יהיו באיכות גבוהה.

כסאות משרדיים איכותיים – יש לכך משמעות

האם אי פעם תהיתם עד כמה לישיבה נכונה ואיכותית יש השפעה על מצב הרוח שלכם? אם אתם משייכים מצב רוח עצבני במיוחד, כאבי ראש, כאבי גב ומפרקים ובכלל שרירים תפוסים לפגעי הזמן התקופה והחיים זה לאו דווקא נכון.

יש לסיטואציות האלו סיבה נוספת והיא הכיסאות עליהם אתם יושבים במהלך היום במשרד. ישיבה ממושכת המתבצעת באופן לא נכון לשעות ארוכות יכולה לפגום באיכות החיים שלכם באופן משמעותי גם מבחינת תקשורת ואפקטיביות עם הסביבה וגם מבחינת הבריאות.

בחירה של כסאות משרדיים איכותיים תעניק לכם איכות חיים טובה יותר. ישיבה יציבה, ערנות, ולפתע תבינו גם מהיכן הגיעו כאבי הגוף, השרירים, המפרקים והראש ותלמדו כיצד לנטרל זאת באמצעות הכיסאות והישיבה המתאימה.

כסאות משרדים

אל תתפשרו על איכות הריהוט המשרדי

זה נכון שהריהוט הוא הדבר הראשון שרואים ברגע שנכנסים למשרד, יחד עם זאת הוא יכול להיות גם מעוצב וגם אפקטיבי. ולא חייב שהריהוט יהיה לתצוגה בלבד, אלא גם באיכות גבוהה ופונקציונליות טובה.

אם הלקוחות שלכם מתפעלים מעיצוב הריהוט, תארו לעצמכם עד כמה הם יתפעלו כאשר הם גם ירגישו בנוח על הכיסאות המשרדיים. או כמה העובדים שלכם יעריכו אתכם שאתם דואגים לבריאות שלהם.

שימוש בכיסאות נוחים, ארגונומיים וכאשר מדובר בעובדים גם מותאמים אישית יביאו לתפוקת עבודה טובה יותר, לעסקאות מוצלחות יותר. ובכלל לתקשורת נעימה ואווירה טובה יותר בבית העסק. משתלם, איכותי, ושומר על איכות חיים גבוהה במיוחד.

מהי ההגדרה של כסא משרדי?

כסא משרדי הוא למעשה כסא המתאים באופן ייחודי ואישי לישיבה ארוכה מול שולחנות משרדיים, שולחנות מחשב ושולחנות של חדרי ישיבות. לרוב הוא עשוי ממתכת ופלסטיק איכותיים ועמידים ומונח על גלגלים המאפשרים להתנייד ברחבי החלל בו הוא נמצא.

על הכסא להיות מרופד בחומרים רכים כמו עור סינטטי, בד או עור וזאת ברמות שונות על מנת למנוע הזעה או החלקה. הפונקציה החשובה ביותר בכסא היא שליטה על גובהו. כך אפשר יהיה להתאים את שיפוע המושב. פונקציונליות נוספת ואיכותית היא סיבוב הכסא, שינוי גובה גב הכסא, הנמכה והגבהה של משענות הידיים ובכלל התאמתו ברמה האישית ליושבים עליו.

היתרון המשמעותי של כסאות משרדיים איכותיים הוא ההתאמה האישית המאפשרת ישיבה ארוכה, נוחה, ומנטרלת כאבי מפרקים, גב, ברכיים וכאבי ראש. כך גם המתח לא קיים, אין לחץ, והיושב על הכסא חווה אווירה נעימה, רגועה ומאפרת עבודה אפקטיבית ותקשורת נעימה עם הסביבה.

איך לבחור את הכסא המשרדי המושלם?

על מנת שתוכלו לבחור את הכסא שהכי מתאים לכם חשוב שתבחנו היטב את הצרכים שלכם ותנסו להבין מה אתם צריכים, מהו התקציב שלכם, ומה הן הפונקציות שאתם תשתמשו בהן ברוב הזמן בכסא.

חשוב שהכסא יהיה עמיד, איכותי, שיחזיק מעמד לשנים רבות ויהיה מתאים מבחינת הגובה והכוונון במקומות הנכונים על מנת לנטרל את הכאבים ואת המתח בשרירים.

ישנם כל כך הרבה סוגים וסגנונות של כסאות משרדיים כך שתוכלו בקלות לבחור את הכסא המתאים לכם וליהנות מאיכות חיים אחרת, במשרד ובבית.

מאמרים נוספים