זה לא סוד, כסאות בר הם כבר לא טרנד אופנתי אלא רהיט איכותי שפשוט נמצא כאן כדי להישאר. אנחנו רואים אותם גם בפינות האוכל, במטבחים, במשרדים, בפינות הקפה וגם בפינות האירוח החמימות בין אם עסקיות ובין אם ביתיות ומזמינות. כעת, כל מה שנשאר לכם זה לבחור את העיצוב המתאים לכם לקראת 2024 המתקרבת ובאה, וליהנות גם מפונקציונליות איכותית, וגם מעיצוב מרשים.

כסאות בר מיוחדים – בשנת 2024 אתם הולכים להרגיש הרבה יותר נוח

כסאות בר נראו עוד בעבר במגוון של מקומות ציבוריים, אך כמעט ולא נראו בבתים. השנים האחרונות הביאו עמן בשורות מעניינות בכל מה שקשור לכסאות בר, ועמן גם עיצובים מגוונים שהופכים את הכסאות הללו לדבר החם הבא.
העיצובים הם קלאסיים, נוחים, והופכים כל מקום בו הם נמצאים לא רק ליפים ברמה האסתטית אלא גם לשימושיים מבחינה פרקטית. והרי לכם המוצר המושלם.
בגלל שיש לא מעט סגנונות ועיצובים עליכם רק לבחור. האם אתם אוהבים סגנון וינטג', סגנון מודרני, סגנון כפרי חם או סגנון הייטק מודרני המשדר אווירה קרה ומצננת. כשמדובר על מטבחים הכסאות הללו לא רק חוסכים במקום הם גם מאפשרים אינטגרציה חברתית מוגברת כאשר הצוותים יושבים כך אחד ליד השניה.
כאשר הכסאות הללו משולבים במטבח בבית, כמובן גם החיסכון הוא משמעותי, והפרקטיות אפילו יותר. בני המשפחה יוכלו לשבת עמכם כאשר אתם מבשלים, או פשוט תוכלו לערוך ארוחות שאינן פורמליות או 'כבדות' מדי ואירוח קליל וחברתי.
כך או כך, מדובר על כסאות שמביאים עמם הרבה פונקציונליות, לצד עיצובים חדשניים, בהם גם עיצובים מאד נוחים שמאפשרים ישיבה לזמנים ארוכים, ובעצם הם עוד פינה בבית או בבית העסק שאפשר להשתמש בה למגוון של סיטואציות.
כעת משהבנתם בדיוק מה אפשר לעשות עם כסאות בר, כל שעליכם לעשות הוא לבחור את העיצוב המתאים לכם. וישנם כמה עיצובים מרכזיים המבוקשים ביותר בימים אלו.

5 העיצובים המבוקשים ביותר עבור כסאות בר מיוחדים

כסא בר שיר

כיסא בר שחור

הו כסא בר קלאסי ומרופד בריפוד דמוי עור איכותי, ובצבעי שחור, כסוף וצהוב בגוון מבריק. לכסא רגלי עץ מלאות בגווני שחור, בוק טבעי ואגוז (בתוספת תשלום אפשר גם להוסיף אלון). הכסא נוח, פרקטי, מעוצב באופן מרהיב ואינו דורש הרכבה.

כסא בר עדן

כסא בר אפור

כסא בר יוקרתי עשוי מתכת בשלד שחור או ניקל (אפשר בתוספת תשלום גם שלד קופר). בעל מושב וגב עץ מאלון טבעי, או אלון מושחר ועם ריפוד לפי בחירה. ניתן להתאים גם את גובה הכסא.

כסא בר הילה

כסא בר חום

כסא בר פרקטי ומעוצב עם שלד צבוע צבע עץ, מושב דמוי ראטן בגווני שחור, קפוצ'ינו וחום, בגובה של 75 ס"מ. מתאים לתנאי חוץ ועמיד מאד.

כסא בר עדן 

כסא בר עדין

כסא בר יוקרתי ומרופד ריפוד קטיפה בצבעי ירוק, ורוד, שחור ודמוי עור. בעל שלד מתכת שחור עם גימור זהב עדין. גובה המושב הוא 65 ס"מ, או 75 ס"מ.

כסא בר למטבח עדן

כסא בר לבן

כסא בר עדין ויוקרתי המתאים למטבח, בעל שלד ניקל, מושב פוליקרבונט בצבעי אפור בהיר, יוטה, לבן, שחור, בורדו, מוקה, ירוק, כחול וצהוב. אפשר להתאים את גובה הכסא ללא שום עלות נוספת.

לא מתפשרים על איכות

רכישה של כסאות בר היא לא רכישה של מה בכך. מדובר ברהיט אופנתי ואיכותי שהולך לשמש אתכם לשנים ארוכות. חברה מקצועית תדע להעניק לכם את הליווי האישי והמקצועי החל מרגע הבחירה וההתאמה האישית, ועד לרגע בו כבר תהיו מרוצים מהרהיט החדש. כי הכי חשוב, שתרגישו בנוח.

מאמרים נוספים