כאשר אתם רוכשים כסא משרדי חשוב להשקיע בכסא איכותי. כסא איכותי המתאים לכם קובע באמת את האפקטיביות של העבודה שלכם. אך חשוב להבדיל איזה כסא מתאים לכם. כסא מנהלים, או כסא משרדי רגיל. ומיד גם תגלו איך תוכלו להבדיל בין כסא מנהלים שיתאים לכם, לבין כסא רגיל.

כסאות מנהלים או כסאות רגילים, במה בוחרים?

זה לא באמת משנה אם אתם מחפשים כיסא למשרד בבניין המשרדים, או למשרד בבית. כאשר אתם זקוקים לכיסא לשבת עליו בזמן עבודה חשוב שהוא יהיה הטוב ביותר.

רכישה של כסא איכותי היא רכישה שמביאה לפרודוקטיביות וגם תורמת לכם לבריאות. וחשוב להשקיע בכסא איכותי, ארגונומי, בין אם זהו כסא מנהלים ובין אם זהו כסא רגיל. ומיד גם תבינו איך לרכוש את הכסא המתאים.

לפני הכל, חשוב שתדעו מה כסא שאינו מתאים עלול לגרום לכם להרגיש:

  • כאבי ראש
  • לחץ כללי בגוף
  • כאבי שרירים
  • כאבי מפרקים
  • כאבים בגב התחתון
  • לחץ במותניים ובכתפיים
  • ישיבה שאינה נכונה
  • יציבה לא נכונה
  • כאבי ברכיים
  • מחלות רקע כתוצאה מישיבה שאינה נכונה

אם כך, זה בדיוק הזמן לחפש כיסא חדש, בין אם כיסא מנהלים ובין אם כיסא משרדי ולקחת בחשבון את כל הפרמטרים הרלוונטיים על מנת שתוכלו באמת לקבל תוצאות שתהיינה מושלמות. כי כיסא איכותי הוא כזה שיאפשר לכם ליהנות מחיי יומיום בריאים ורגועים, ומחיים עסקיים אפקטיביים ופרודוקטיביים ברמה גבוהה.

ההבדלים המשמעותיים בין כסא מנהלים לבין כסא רגיל

ההבדל הראשון והמשמעותי ביותר הוא נוחות. כסא נוח מאפשר לכם תנוחת גוף בריאה ויציבה, מונע כאבי גב ומפרקים וזה בעצם הדבר החשוב ביותר, הנוחות. כי ברגע שנוח לכם, אתם מבצעים כל פעולה באופן טוב יותר.

כסא מנהלים רגיל מהבסיסיים ביותר יביא עמו תכונות בסיסיות ואיכותיות של כוונון גובה, הטייה אחורית, בסיס המסתובב ועיצוב משתנה ברמה אורתופדית. כסאות מחשב רגילים שאינם כסאות מנהלים מביאים עמם התאמה של גובה ועומק המושבים, משענות יד מתכווננות ואף תמיכה מותנית.

כסא רגיל שאינו כלל כסא משרדי או מנהלים כמובן לא מביא עמו שום יתרונות ועלול גם לגרום לכם לנזקים המפורטים מעלה, ועל כן חשוב שלא לכלול אותו כלל אם אתם מחפשים כסא לעבודה מול מחשב או שעות מרובות מול המסך.

האם העיצובים והסגנונות משפיעים על ההבדלים?

בדרך כלל כסאות מנהלים הם כסאות רחבים מאד ומגיעים במגוון של עיצובים וסגנונות. אך המבוקש ביותר הוא כסא מרשת או מעור. כמובן שאלו שני חומרי גלם מאד שונים וחשוב גם במקרה של עיצוב לשים לב להבדלים של סוגי הבדים על הכסא. אחד מהם נושם יותר, והשני מרגיש קצת יותר מלטף.

גם כאשר מדובר על כסא מחשב, כסא זה מגיע בשני סגנונות שונים של בד ורשת כאשר אפשר גם לשלב בין השניים. שילוב זה מאפשר את היתרונות של שני סוגי הכסא. בד רך ומלטף, לצד בד ששומר על טמפרטורה איכותית ונושם.

כסא מנהלים נוטה גם כך להיות כבד ומסורבל מכסא מחשב רגיל. כאשר אתם בוחרים כסא מנהלים וודאו שלמרות גודלו והעיצוב שלו תוכלו להתנהל עמו בקלילות יתרה, מטרת הכסא היא באמת עמידות לאורך שנים וארגונומיה המאפשרת לכם להמשיך חיים בריאים ותקינים ויצירה פרודוקטיבית. גם אם תתאימו את הכסא לעיצוב, חשוב שלא רק העיצוב יהיה בסדר העדיפויות אלא האפקטיביות והישיבה הנוחה לזמן ממושך.

בחירה מושכלת ומוקפדת תיעשה אך ורק על ידי התאמה אישית, וכמובן על ידי התאמה אישית מול אנשי המקצוע המתאימים. דאגו לעשות זאת כך ותוכלו לקבל מוצר שילווה אתכם כמעט לכל החיים.

אצלנו באתר תוכלו למצוא מגוון רחב של כיסאות מנהלים איכותיים ונוחים במיוחד למשרד שלכם

מאמרים נוספים