כסטודנטים, אנחנו נדרשים ללמוד המון ובעיקר לקרוא לא מעט חומר לימודי וכמו כן להגיש עבודות ומטלות שונות. לשם כך, מלבד מחשב חזק, עלינו גם לדאוג שיהיה ברשותנו כיסא לסטודנט עבור מחשב נוח ואורתופדי, כך שנוכל לשבת עליו מספר שעות ואפילו יותר וללמוד בצורה נעימה ונוחה. אז איך אפשר לבחור את הכיסא המתאים? המשיכו בקריאה ותוכלו להיחשף לדגשים השונים, שכדאי לשים לב אליהם.

איך לבחור כיסא לסטודנט למחשב ?

מבנה המושב ומבנה משענת הגב – עליכם לבדוק את הכיסא ולוודא שגם המושב וגם משענת הגב הם ארגונומיים. בזכות אותה ארגונומיה, תשיגו יציבות ותמיכה לגוף.

משענת הגב – יש לבחור כיסא בעל משענת גב גמישה, כזו שתאפשר לכם להישען לאחור. יש יתרון במשענת כזאת, שכן בזכותה אתם תורמים לזרימת הדם. אותה זרימה משפרת את אספקת החמצן למחזור הדם.

ריפוד הכיסא – ההמלצה היא לבחור ריפוד שיהיה אוורירי. כזה שעשוי מבד, שיאפשר זרימה של אוויר. נסו להימנע מבד שהינו אטום או מריפוד שעשוי מעור או דמוי עור.

ספוג המושב וספוג משענת הגב – כידוע משענת הגב שלכם תקבל פחות לחץ מהמושב עצמו. על כן, רצוי לוודא שהספוג של המושב והספוג של משענת הגב יהיו בעלי צפיפות שונה. כמו כן, יש לדאוג שאלו יהיו בעלי איכות גבוהה.

משענות ידיים – יש לוודא שאלו יהיו מתכווננות ומדוע? זאת לצורך התאמה לגובה שולחן העבודה, המקלדת והעכבר. ברגע שתתאימו אותן לגובה המתאים, יימנע חוסר איזון באזור הכתפיים וכך לא תרגישו כאבים באזור זה.

קימור במשענת הגב – כידוע המבנה של עמוד השדרה של כולנו הוא בצורת S. על כן, חשוב מאוד לבדוק שיש קימור בכיסא שאתם בוחרים. אותו קימור מסייע לתמיכה בשקע הקיים באזור חוליות המותניים.

בחירת כיסא לסטודנט

כפי שהוזכר, סטודנטים משקיעים המון זמן בלימודים, הן בספרייה של האוניברסיטה או המכללה והן בדירה שלהם. על הכיסאות שיש במוסדות הלימודים, אי אפשר לשלוט וידוע שהם לא כל כך נוחים. מה שכן, מבחינת הכיסא שיש בדירה, תמיד ניתן להחליף אותו באחד איכותי וטוב. עם כיסא טוב, תוכלו להתרכז בקלות בעשיית עבודות חשובות הקשורות ללימודים שלכם, כמו עבודות אקדמיות, עבודות סמינריוניות, מטלות שיש להגיש לאורך השנה ועוד. לכן, מומלץ להשקיע בכיסא איכותי וכך גם הלמידה תהיה הרבה יותר טובה. כיסאות מחשב ניתן למצוא במגוון מחירים החל מכמה מאות עד אלפי שקלים. אם תתחשבו בדגשים השונים שהוזכרו לעיל, הרכישה שלכם תהיה עוד יותר מוצלחת ואתם תזכו להנות מכיסא שיהיה לשביעות רצונכם.

קניית כיסא

לפני רכישת הכיסא, מומלץ לערוך השוואת מחירים ולבדוק דגמים שונים של כיסאות. אם אפשר רצוי גם להגיע פיזית לחנות שמוכרת כסאות סטודנט וכך לנסות את הכיסא עוד בטרם הרכישה. את הקנייה יש לבצע מחנות אמינה וכזאת שיש עליה המלצות.

מאמרים נוספים