שימוש נכון בכסאות בר, שהיו נכונים לשימוש בעיקר עבור בתי קפה, מסעדות וברים, הפכו לנפוצים מאוד גם בבתים פרטיים, שם לא רק שישנו אי המצריך כסאות בר, אלא לעיתים ישנם ברים בייתים המצרכים כסאות מותאמים. כיסא בר יכול להיות כיסא נוח מאוד שניתן לבלות בו שעות רבות במהלך היום יום ומאידך יכול כיסא הבר להיות לא נוח בלשון המעטה ולגרום לשימוש מועט. על מנת לרכוש כסאות בר בהתאמה ועל מנת שלא לרכוש כיסאות מהם תקומו או תרצו לקום במהירות, נכון לרכוש את הכיסא רק לאחר שבחנתם את הנוחות שלו, אחרת אל לכם לרכוש חתול בשק.

כיצד לבחור כיסא בר

כסאות בר מרשימים ככל שיהיו, חייבים להיות גם נוחים אחרת המטרה לא מגשימה את עצמה. אם חשבתם לרכוש כסאות בר מעץ, נכון להשקיע במקביל בעיצוב של יתר חלקי הבית בו יוצבו כסאות הבר ובין היתר עם התקנת פרקט עץ. אין ספק כי פרקט עץ טבעי עתיד להוסיף נופך יוקרתי בביתכם ולהפוך את הבית מעוד בית מעוצב, לבית בעיצוב מרהיב ומרשים. את הפרקט אותו אתם מתקינים בביתכם, אתכם יכולים לרכוש פרקט מעץ מלא, פרקט סינטטי או חצי סינטטי ובהתאם העלויות.

כל עוד תחליטו על כסאות בר, שלבו את הצבע לצבע הפרקט, כך תיהנו לא רק מיופי מרהיב אלא גם מנוחות מרשימה ומיכולת לנקות את המשטחים בקלות ומהירות. עוד לפני שאתם ממהרים לרכוש פרקטים, בררו מעט אודות היתרונות והחסרונות של פרקטים אותם אתם שוקלים לרכוש ולהתקין בביתכם, בין אם זהו פרקט למינציה או פרקט מעץ מלא.

בחירת כסא בר צריכה להיעשות בהתאם לנוחות הנדרשת על ידכם ובמקביל לתקציב אותו אתם מקצים למטרה. קחו בחשבון כי עליכם לשבת על הכיסא עוד לפני שאתם רוכשים אותו, כך תוכלו להבחין בנוחות שלו בין אם אתם רוכשים כסאות למסעדה, כסאות לשימוש ביתי או כסאות למשרד.

כיסא בהתאמה אישית

את כסאות הבר שלכם אתם יכולים לרכוש כחלק מקולקציה קיימת, אך אם אתם אוהבים להיות ייחודיים, אתם יכולים לרכוש כיסא בהתאמה ובייצור אישי. כל עוד אתם עתידים לרכוש פרקטים למשרד, כך חשוב להקפיד ולרכוש בהתאמה מלאה לסוג הפרקט שנרכש את הכיסאות המומלצים, אחרת העיצוב של החלל יכול להיפגם. ברמת העיצוב חשוב לעולם לשלב בין כל האלמנטים ולא לבחור כל אלמנט בפני עצמו רק משום שהוא מרשים.

מאמרים נוספים