דווקא בשנים האחרונות עולם העיצוב עובר שינויים מטורפים, העיצובים מתחלפים ומתחדשים כל הזמן ואנחנו כבר בקושי עומדים בקצב. אבל על מנת שתוכלו להתעדכן כל הזמן ולדעת בדיוק מהו הטרנד החדש שצריך להיכנס אליכם לבית או המשרד, הבאנו לכם את הטרנד שכבש כבר את כל בתי העסק והבתים בארץ. כמובן שאנחנו מדברים על כורסאות נוי מעוצבות, הן יפות, הן איכותיות והן גורמות לנו לרצות להישאר עליהן יום שלם.

 

המהפך המדהים של עולם העיצוב  

בשנתיים האחרונות למדנו מחדש את ההגדרה ל"בית", התחלנו לחוות יותר את האווירה בבית שלנו והשהייה בו אף הפכה לפעמים לבלתי נסבלת. אבל נאלצנו להתרגל לכך לתקופה לא קצרה ובאופן אוטומטי, רוב מוחלט של אנשים החלו לשים לב לעיצוב הבית שלהם, לתיקונים קטנים ששכחו מהם ואף הגיעו למצב של שיפוץ שלם. אנחנו לגמרי יכולים להבין ממה זה נובע, ומי שנהנה מכך הכי הרבה היו מעצבני הפנים שהחלו להמציא את עצמם מחדש. 

ואם השינויים בבית לא הספיקו לנו, כאשר שוק העבודה החל לחזור לעצמו ולפעום מחדש, בעלי עסקים רבים החלו להבין כי משהו ישתנה בתקופה הזו. המשרד כבר לא היה נראה אטרקטיבי כמו בעבר והעובדים כל כך התרגלו לבית, שהיה להם מוזר לחזור ולעבוד במשרד ואף הגיעו למצב של יעילות מופחתת. זו הנקודה בה עולם העיצוב קיבל תפנית, ומה שצבר הכי הרבה תאוצה, אלה היו דווקא הכורסאות. 

 

איך כורסא משדרגת כל חלל?

כאשר בעלי העסקים הבינו כי יש צורך מהותי בשינוי עיצוב החלל בעסק, החשיבה פנתה בעיקר לרהיטים השונים, אילו רהיטים יכולים להוסיף לאווירה במקום? מה יצור תחושה חמה יותר וביתית? ומה בעצם יותר נוח, נעים ומוסיף משמעותית למראה הביתי, אם לא כורסא מעוצבת ואיכותית. 

גם אצלכם בבית, ובעצם כמעט בכל חלל שתהיו בו, הכורסא היא בדרך המקום ממנו אנחנו מצפים להיות הכי נוח ומחמם. להימרח עליה בסוף היום או סתם להישען אחורנית לרגע ולנוח, התפקידים שלה די ברורים וזה מה שגורם לה גם להיות מדויקת בתוספת העיצוב לחלל ובמה שהיא משדרת. תסמכו עלינו, העובדים שלכם רוצים כורסא מעוצבת במשרד, אתם מוזמנים לספר לנו אחרי זה כמה רמת הפרודוקטיביות עלתה בעסק. 

עשינו לכם חשק לכורסא מעוצבת ונוחה? אנחנו לגמרי יכולים להבין, מזל שהצוות שלנו "מרכז הכסאות" נערך לכך עם קטלוג עשיר של כורסאות וספות מעוצבות – מוזמנים להציץ ממש כאן. 

מאמרים נוספים