תארו לכם מצב בו אתם מגיעים לראיון עבודה או פגישה, ונאלצים להמתין כמעט שעה מחוץ לדלת עד שיקראו לכם. לרוב זו תהיה חוויה פחות נעימה ובאופן אוטומטי תיצור עליכם רושם שלילי, אלא אם כן, יחכה לכם כסא המתנה נוח מהרגיל עליו תוכלו לשבת גם כמה שעות בנוחות ומבלי להרגיש את הזמן. כמה זה ישנה את הרושם שלכם? כנראה שבאופן משמעותי. 

 

מי צריך כסאות המתנה בעסק? 

רק אם חשובה לכם הדעה של האחר עליכם והרושם הראשוני אותו תקבלו, לא בהכרח עליכם אישית כמובן, אבל בהחלט על החברה שאותה אתם מייצגים או העסק בו אתם שותפים. כמה נעים להגיע אל מקום חדש ולזכות לקבל פנים אכפתית וחמה, ובכן זה לא חייב להתבטא במילים כאשר אתם יכולים לעשות זאת בקלות על ידי הצבה של כסא המתנה איכותי ממש בכניסה לעסק או למשרד שלכם. 

אם יצא לכם לפחות פעם אחת שאדם הגיע אליכם לעסק, ונאלץ להמתין גם אם זה רק חמש דקות לפני שנכנס לפגישה, אתם חייבים כסאות המתנה. כמה לא נוח להגיע לסיטואציה בה אתה צריך להמתין ועוד בעמידה, אפילו כסא אחד מספיק איכותי שיוצב במקום המתאים, יעשה את העבודה.

כיסא איכותי שווה פגישה מוצלחת 

במאמרים שלנו תוכלו למצוא ולדעת הכל, אפילו את הסוד הגדול ביותר להצלחה בעסק. תמיד תסתכלו על המצב הפוך, מה היה קורה אותה סיטואציה אם אתם הייתם יושבים בצד השני, כמה זה היה משפיע עליכם אם הכיסא היה מתנדנד? אם הוא היה קשה ולא נוח? ותארו שהפגישה אמורה להיערך לפחות שעתיים, אתם חושבים שסיכויי ההצלחה ישחקו לטובתכם? אתם יכולים לענות לעצמכם כאן. 

לקוח שמגיע לפגישה וכבר ברגעי ההמתנה נהנה לשבת על כסא המתנה נוח, ישמח עוד יותר לקבל כסא נוח גם בעת הפגישה. כאשר הנוחות היא מרבית עבורו, רמת הריכוז שלו בפגישה איתכם תהיה גם הרבה יותר גבוהה, מה שבאופן ישיר יוביל גם לסיכויי הצלחה גבוהים יותר. מעבר לכך שהלקוח שלכם לא צריך להמתין יותר מדי שלא תטעו, אבל אם כבר להמתין אז שיהיה נוח, ונוחות מגיע עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר אשר מרכיבים את הכיסא אותו תבחרו.

מאה אחוז עיצוב מודרני 

אם יש משהו שאנחנו שמים עליו דגש בכל פעם, זהו עיצוב של החללים השונים בעסק שלכם. אל תזניחו את מראה העסק, הוא לא פחות חשוב מכסא אחד שבחרתם. אם הכסא הוא איכותי ומעוצב ברמה הגבוהה ביותר אבל ממוקם בחלל אשר לא מותאם לעיצוב שלו או לגודל, נכשלתם במשימה. 

אך זו באמת לא משימה כזו קשה, פשוט תדאגו לשמור על קו עיצוב אחיד ומודרני, זה הכל. הרושם הראשוני החשוב ביותר הוא ממראה העסק שלכם, ככל שתתאימו את עצמכם יותר לעיצובים המתחדשים ותדאגו לקנות רהיטים אשר יספקו לכם מראה מפואר ויוקרתי גם לטווח הארוך, אתם במצב מעולה.

צריכים כסא המתנה לעסק שלכם? היכנסו עכשיו לקטלוג העשיר של כיסאות המתנה באתר שלנו.

מאמרים נוספים