להוביל רהיטים מפורקים או מורכבים? יתרונות וחסרונות של הובלת רהיטים

כמו בכל דבר בחיינו, גם בתחום הובלת רהיטים יש יתרונות וחסרונות כמעט לכל החלטה שנקבל. אחת השאלות הנפוצות ביותר כאשר אנחנו רוצים להעביר את תכולת ביתנו לבית החדש היא האם מומלץ להעביר את הרהיטים מפורקים או מורכבים. כאשר אנחנו מעבירים את הרהיטים מורכבים אנחנו למעשה חוסכים זמן יקר הן בפירוק הרהיטים בבית הישן והן בהרכבתם מחדש בבית החדש אך מצד שני אנחנו מסתכנים בנזק שיכול לקרות לרהיטים במהלך הובלה. כאשר אנחנו מחליטים לפרק את הרהיטים ולהרכיבם מחדש אנחנו לוקחים סיכון בעת ההרכבה או הפירוק שלא עשינו זאת כמו שצריך אך מצד שני אנחנו יכולים להיות רגועים בעת המעבר עצמו שכן אנחנו גם יותר זהירים כלפי הרהיטים וגם כלפי הסביבה וחפצים מסביב כמו המעלית המדרגות והקירות.

הובלות רהיטים – שיטות חדשות ויעילות

אז כאמור אין פתרון בית ספר לשאלה אם להעביר את הרהיטים מורכבים או מפורקים וזה תלוי בין היתר גם בסוג הרהיטים שאתם מחליטים להעביר. הובלות רהיטים של היום גם שונות מאוד מההובלות של לפני עשר או עשרים שנים והיום יש שיטות חדשות ויעילות שגם חוסכות לנו בזמן ובהחלט יכולות גם לחסוך לנו בכסף. מנופים, מעליות מיוחדות, קשירות ייחודיות להעברה מהמרפסת וזו רק רשימה חלקית של שיטות שדי מייתרת את השאלה לגבי העברת הרהיטים מורכבים או מפורקים. לא משנה באיזו דרך תבחרו העיקר שתעשו זאת בצורה בטוחה וזהירה, גם עבורכם וגם עבור הרהיטים שלכם.

הובלות כיסאות מכל הסוגים

אחד הרהיטים שלכולנו יש בבית וכמובן אנחנו צריכים להעביר כאשר עוברים דירה הם הכיסאות. הובלת הכיסאות שונה מעט מהובלה של מקרר או מכונת כביסה וזו מהסיבה הפשוטה שהכיסאות הרבה יותר עדינים וכל נפילה או תזוזה לא נכונה יכולה לשבור אותם ולהוציא אותם מכלל שימוש. לא משנה אם אתם מעבירים כיסא של פינת האוכל, כיסא על גלגלים למחשב, כיסא בר של המטבח, כיסא נוח למרפסת, כסאות בר או כסאות פלסטיק.

הובלת רהיטים

או כל כיסא אחר עליכם לבצע את ההובלה בצורה נכונה שמתאימה לסוג הכיסא אחרת אתם פשוט תצטרכו לזרוק אותו כי לא תמיד הנזק הוא הפיך.

העברת רהיטים – לצלוח את יום המעבר

יום המעבר עבור רבים מאיתנו הוא יום לא נוח, יום מתיש, יום ארוך ובעיקר יום שהיינו רוצים להימנע ממנו אבל כמובן שאין ברירה ואם רוצים לעבור דירה זה פשוט חלק מהעניין. עם זאת, העברת רהיטים יכולה להיעשות גם בדרך אחרת וחלק חשוב מאוד מהשינוי הזה מגיע לידי ביטוי בבחירת המובילים שאתם בוחרים. אין מקום לעיגול פינות או להקלות ראש כאשר מדובר על בחירת המובילים או חברת ההובלות, זה בהחלט לא המקום לנסות לחסוך ולשלם על כך ביותר מאוחר יותר. עוד המלצה חשובה היא לא לבצע את המעבר בעצמכם, גם אם יש לכם רכב מספיק גדול תשאירו את העבודה למקצוענים ותוכלו להיות רגועים שכל הציוד שלכם מגיע לביתכם החדש בשלום וללא נזקים.

מאמרים נוספים