בהמון בתים כיום קיים אי במרכז המטבח או שולחן בר גבוה כחלק מהעיצוב המודרני והחדשני של השנים האחרונות. אזור זה של הבית נתפס כחלק מרכזי, לכן חשוב לבצע קנייה חכמה ולבחור כסאות בר מותאמים בעיצוב. על פני השטח, נשמע כמשימה פשוטה, אלא שבפועל, מדובר בפרויקט מאתגר הרבה יותר מכפי שהוא נשמע.

אספנו עבורכם מספר כללי ברזל לבחירת כסאות בר, כללים שיבטיחו קניית כסאות איכותיים בעיצוב מושלם וישרתו אתכם לאורך זמן:

סגנון ועיצוב חדשני

בחרו כסאות שיתמזגו עם הבית והמטבח בפרט, אל תמהרו לקנות את הכיסא המיוחד והמרשים הראשון שאתם נתקלים בו. שאלו את עצמכם עד כמה הכיסא באמת ישתלב עם המטבח שלכם. תעשיית העיצוב הישראלית עוקבת אחר כל העיצובים החדשים בחו"ל, כך נוצרים טרנדים רבים.

עיצוב מטבחים בימינו מהווה אלמנט חשוב ומרכזי ואף משפיע על העיצוב הכללי של כל הבית. לכן, יש לדאוג להתאמת כיסאות הבר לסגנון העיצוב במטבח. ההיצע שקיים היום בשוק הינו נרחב מה שמאפשר כמעט לכולם להתאים את כיסאות הבר לעיצוב המטבח. כך ניתן למצוא כיסאות בר עם ידיות או כיסאות בר בלי משענת ועוד.

על המטבח לבטא את תמצית המהות שמלכדת אתכם כמשפחה, את טעמכם הייחודי ואת האווירה שברצונכם לשוות למרחב הפרטי, האינטימי והחשוב ביותר שלכם – הבית. מטבח מעוצב היטב חייב להיות בראש ובראשונה, מכל הלב. לצד זאת ניתן לקחת את העיצוב למגוון רחב של כיוונים – מודרני, שמרני, מרווח, מינימליסטי, יוקרתי, נקי, קלאסי ועוד.

חשוב – כיסא בר איכותי ונוח

אל תזלזלו בבחירת כיסאות לביתכם ובעיקר כיסאות מטבח. כולנו יכולים להיזכר בכיסאות בית הספר מעץ שהיו כל כך לא נוחים עד שכל הגוף היה כואב, או הכיסאות בר בפאב האהוב עליכם שכל פעם אתם מבטיחים שפעם הבאה תישבו בשולחן. נראה כי אין מנוס, ובחירת כיסא נוח אשר מותאם לשולחן או לאזור בו יושבים חשוב ביותר ואין להקל בכך ראש.

אל תתפתו ללכת על הפתרון הפשוט (והזול יותר בדרך כלל). כדי למנוע מראש מצב שבו האורחים שלכם יתחילו לנוע בכיסא שלהם בחוסר שקט בעת האירוח, רצוי לבחור כסאות שהמושב והמשענת שלהם מרופדים. כסא מרופד הוא כסא נוח יותר ונעים יותר לישיבה ממושכת. מנגד, נוחות היא פונקציה משתנה וכיסא שלאחד נוח, לאדם אחר יהיה פחות נוח, לכן רצוי שבני המשפחה הם יהיו הנהנים העיקריים.

כסאות בר במטבח מעוצב יכולים לעשות פלאים למטבח ולהוסיף לו מראה עדכני, צעיר, אלגנטי ועם קריצה. כסאות בר למטבח הם תוספת מוצלחת במיוחד משום שהם מאזנים את המשפחתיות החמימה והביתית עם טאץ' אורבני מתוחכם ומודע לעצמו והופכים את המטבח לאטרקטיבי לא רק לארוחות משפחתיות, אלא גם לאירוח חברים, לאירועים אינטימיים ואפילו למסיבות בבית.

בדיקת המידות של כיסאות הבר לשולחן

כל אי למטבח או שולחן מוגבה, שונים הן בחומרים ממנו הם עשויים והן בעיצובים. יש אי למטבח אשר גבוה במיוחד ואילו אחרים נמוכים, יש לקחת נתון זה בחשבון בטרם רוכשים כיסאות בר. יש למדוד את האי וכאשר בוחרים כיסאות בר יש לוודא שהכיסאות נמוכים יותר מהאי עצמו. ההפרש צריך להיות בין 25 ל- 35 ס"מ כך שגם הנמוכים שבנינו יוכלו לשבת ולהרגיש בגובה העניינים עם כולם.

כמו כן, מומלץ לבחור בכיסאות בר בעלי מנגנון שניתן לכוונן אותם לפי הצרכים. אל תתעצלו, ואל תגידו שהאי למטבח בגובה סטנדרטי, קחו סרט מדידה ומדדו את הגובה שבין הרצפה לחלק התחתון של האי במטבח. בנוסף, יש למדוד רוחב כל כיסא ולראות כמה כיסאות יכולים להיכנס ובכמה כיסאות אתם מעוניינים שיהיו.

תשבו על הכיסא כמה דקות, תסתובבו עליו, תרימו ותבדקו שהוא אכן מתאים לכם. האם יש מקום להניח רגליים? האם הכיסא יציב? האם הוא נוח לישיבה? חבל שתבדקו את הדברים האלה ותתאכזבו אחרי שכבר שילמתם.

 

הקמנו את מרכז הכסאות על מנת לספק ללקוחותינו את מיטב הרהיטים, תוך מחויבות בלתי מתפשרת להקפדה על כך שמוצרינו יהיו האיכותיים ביותר הן מבחינת שימוש בחומרי גלם משובחים והן מבחינת שיטות הייצור והבנייה שלהם.

כל עובדינו ניחנו בתודעת שירות מפותחת ומעניקים יחס אדיב, נעים ואנושי לכל לקוח. לצד זאת, אנו מציעים את מוצרינו במחירים זולים ושווים לכל כיס, על מנת לנגיש את מוצרינו לציבור הרחב.

אתם יותר ממוזמנים לבקר אותנו ברחוב העוצמה 15, אזור התעשייה טירת הכרמל, ולהתרשם מהמבחר האיכותי ביותר בישראל של כסאות בר מעוצבים למטבח, לצד מגוון רחב של כסאות ורהיטים נוספים. כי בכל הנוגע לאיכות – אין אצלנו פשרות.

מאמרים נוספים