מה התפקיד של לובי בבית מלון? איך בוחרים כיסאות מעוצבים לחלל הלובי? למה כדאי לתת עדיפות לריהוט צבעוני?

בתי מלון אמורים לייצר חוויה איכותית, יוקרתית ובלתי נשכחת עבור האורחים והלקוחות הבאים בשעריהם. מנהליהם למדו זה מכבר כי לא כדאי לראות בבתי מלון פתרון לינה בלבד, כאשר האמת היא שמדובר במשהו הרבה יותר רחב ומשמעותי מזה – וניתן לשווק ללקוח את החוויה במלואה. אנשים שמזמינים חדר בבית מלון מצפים לקבל יחס אישי מהרגע הראשון ורוצים להרגיש שמשקיעים בהם. כמו כן, אין להם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני. כל טעות בעיצוב של הלובי, חדרי המלון או חדר האוכל עלול לגרום לאכזבה של האורחים ולפגיעה אנושה במוניטין של הרשת. כתוצאה מכך, משתלם לבתי המלון להשקיע בבחירת רהיטים איכותיים והם בעיקר צריכים להביא בחשבון את התפקיד של הלובי. זהו המקום הראשון שהאורחים רואים כאשר הם מגיעים למלון וסביר להניח שהם יבלו בו זמן לא מבוטל. העיצוב של הלובי הוא לפיכך סוגיה משמעותית שדורשת ממעצבי בתי מלון להביא בחשבון את כל השיקולים שעל הפרק. באמצעות התייחסות לשיקולים האלה ניתן לעצב לובי ייחודי ואקסקלוסיבי ברמה גבוהה ואף לשלב בו כסאות בר מעוצבים מהיבואן

שיקולים לבחירת כיסאות מעוצבים

כיסאות הם הרהיט הדומיננטי והבולט ביותר בלובי של בתי מלון. אם בוחרים לעצב את הלובי עם בר אוכל ומשקאות, צריך להתחיל עם בחירה נכונה של כיסאות מעוצבים ורק לאחר מכן להמשיך לשאר הרהיטים. השיקול המרכזי בהקשר הזה הוא הנוחות וההתאמה לקהל יעד מגוון. בניגוד לבר רגיל שאליו מגיעים בדרך כלל גברים ונשים מעל גיל 18, בלובי של בית מלון מתארחים גם בני נוער ואפילו ילדים. חשוב שהרהיטים יתאימו להם במידה והם יגיעו לבר וצריך לוודא שהם מספיק עמידים גם מבחינה בטיחותית. עם זאת, כמובן שהבטיחות והעמידות לא אמורים לבוא על חשבון אסתטיקה ועיצוב. השילוב בין הצבעוניות של רהיטים איכותיים לבין חומרי גלם איכותיים ועמידים יוכיח את עצמו בבר של המלון. הוא יהפוך את הלובי לחלל שבו נעים לשהות לאורך זמן ולרוב הוא גם יתכתב עם שאר האלמנטים הדקורטיביים בחלל הפנים. במידה ולא בטוחים איזה סוג של רהיטים מעוצבים כדאי לבחור, מומלץ להתרשם מסגנונות עיצוב קיימים. כך ניתן לשאוב השראה מעיצוב מוצלח ולשדרג את הלובי של בית המלון בהוצאה כספית יחסית נמוכה.

עיצוב במסגרת התקציב

השימוש בצבעים שונים מייחד את הלובי ובעיקר את הבר מחדרי האוכל וחדרי האורחים. בנוסף, הצבעוניות מעניקה לבית המלון אווירה מעט שונה שאליה האורחים לא רגילים מהבית. הצבעים משפיעים לטובה על החוויה של האורחים והם מוכיחים שהייתה מחשבה מאחורי בחירת הרהיטים. מצד שני, לא צריך להגיע למצב של עודף צבעוניות. הסוד הוא לבחור כסאות בר מעוצבים ואיכותיים במראה אלגנטי ועדין. מראה כזה לא ישתלט על חלל הפנים של הלובי ולא יגרום לעיצוב להיראות אקלקטי. יתרה על כך, הבחירה הסולידית בצבעים שונים היא זו שתציב את המלון בשורה אחת עם בתי ההארחה המובילים בעולם. הצבעים יעזרו למעצבי פנים של בתי מלון להגשים את החזון שלהם ולסיים את הריהוט בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. בסופו של דבר, אחזקת בית המלון עלולה להיות יקרה ולכן כל מקום שבו ניתן לחסוך הוא בעל משמעות.

מאמרים נוספים