חשוב להשקיע בריהוט המשרדי

בחירה של ציוד וריהוט משרדי נתפסת בעיני מנהלים רבים כמטלה חסרת משמעות של ממש, והעלות הגבוהה של הריהוט מרתיעה רבים מלרכוש מוצרים באיכות גבוהה. מדובר בטעות, מאחר שלריהוט משרדי השפעה אדירה על התפוקה של מקום העבודה והצלחת העסק. השפעה זו נובעת ממספר גורמים עיקריים:

  • שיפור תנאי העובדים: שיפור תנאי העובדים הוא בעל חשיבות אדירה לחברה. העלות של הכשרתם של עובדים חדשים, והנטייה של העובדים המודרניים לנדוד בין מקום עבודה אחד לאחר, מחייבים מחשבה על אמצעים לשפר את שביעות רצונו של העובד. ריהוט משאדי איכותי, בין אם מדובר על כסאות משופרים או שולחנות מעוצבים, גם יגרמו לעובדים לשמוח להגיע לעבודה, וגם יאפשרו להם תנאים נוחים יותר ושיפור תפוקה כתוצאה מכך.
  • הקרנה עוצמה ללקוחות ושותפים: כאשר נכנסים למבנה משרדים, המצב של המשרד מבחינת ריהוט או ציוד בולט מיד לעין. אם רוצים להקרין ללקוחות ולשותפים פוטנציאליים מסר של עוצמה ויציבות, חשוב להשקיע כסף ברכש של ציוד משרדי ברמה גבוהה.

איזה רהיטים יכולים לשדרג את חוויית העובדים?

אם קיבלתם החלטה לשדרג את הריהוט במשרד שלכם, נשאר רק לבחור איך להשקיע את הכסף. האם רק בשדרוג של ריהוט קיים, או בהוספה של ריהוט חדש שישפר את חווית העבודה והנראות של המשרד כולו. הרהיטים שיכולים לשדרג משמעותית את חווית העובדים שלכם כוללים בין השאר:

  • כורסאות מעוצבות: אחד מהחששות העיקריים של עובד מודרני, הוא להיות רק בורג במכונה. כאשר יושבים על כסאות עץ פשוטים, ומבצעים עבודה רציפה במחשב, התחושה המתקבלת היא לעיתים של חוסר חשיבות עבור המערכת. פינוק של העובדים בכורסאות מעוצבות, יגרום להם לחוש מוערכים ואהובים, וישפר את הסיכויים שירצו להישאר בעבודה ולהשקיע מעבר.
  • כיסאות: כיסאות העובדים חייבים להיות נוחים, אך גם יפים. הדרישה הראשונה היא כיסאות שיאפשרו ישיבה ממושכת, ופיזור משקל תקין שישמור על בריאות העובדים וימנע כאבי גב, כמו גם בעיות שריר ושלד.
  • כיסאות בר: כיסאות בר הם אידיאלים לפינות אוכל, ויתנו לכל המשרד מראה מודרני ומעודכן. הם גם יחסכו בשטח משרדי, מאחר והצבה שלהם עם שולחן בר דורשת הרבה פחות מקום מאשר שולחן סטנדרטי עם כיסאות רגילים.

 

רכשו ריהוט משרדי רק מספק עליו אתם סומכים

כאשר בוחרים להשקיע ולרכוש ריהוט משרדי, חשוב מאוד לרכוש רק מוצרים באיכות גבוהה, מוצרים כאלו יעניקו לכם ראש שקט, בידיעה שהמהפכה העיצובית והפונקציונאלית שיצרתם במבנה המשרדים, תחזיק שנים רבות קדימה, ושלא תצטרכו להטריד את עצמכם עם חיפוש של תחליפים עקב תקלות ובלאי. כדי להבטיח שרכשתם ציוד איכותי, יש לעבוד עם ספק מוביל ואמין. רק ספק כזה יהיה בעל יכולת להביא למשרד שלכם את המוצרים הטובים ביותר, ויוכל להתחייב לרמה גבוהה.

מאמרים נוספים